رئیس کمیته پزشکی فدراسیون خبرداد؛منفی شدن نمونه 61 دوپینگ در دوچرخه سواری

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون خبرداد؛منفی شدن نمونه 61 دوپینگ در دوچرخه سواری
دکتر غفوریان گفت: در سال جاری 61 نمونه دوپینگ از دوچرخه سواران گرفته شده که خوشبختانه تمامی آن منفی اعلام شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون دکتر عبدالرضا غفوریان رئیس کمیته پزشکی ورزشی فدراسیون دوچرخه  با بیان این مطلب افزود:با هماهنگی های صورت گرفته بین فدراسیون دوچرخه سواری، فدراسیون پزشکی ورزشی و ستاد مبارزه با دوپینگ ایران، 61 نمونه تست دوپینگ در دو بخش بانوان و آقایان و در تمامی رده های سنی در مسابقات سال 91 از رکابزنان گرفته شد که خوشبختانه تمامی این موارد منفی اعلام شدند.

وی تاکید کرد: این نمونه ها در طول زمان برگزاری تمامی رقابتهای داخلی از جمله (مسابقات لیگ، قهرمانی کشوری، تورها و مسابقات بین المللی و نخستین دوره رقابتهای جام باشگاه های آسیا در مواد پیست) گرفته شده است.

وی بیان کرد : فدراسیون دوچرخه سواری در بحث مبارزه با پدیده شوم دوپینگ تصمیمات جدی را اتخاذ کرده است و از نظر فعالیت در این زمینه جزء فدراسیون های فعال محسوب می شود که پیگیری و انجام به موقع این امر جزء سیاست های فدراسیون قرار دارد.

دکتر غفوریان افزود: با اقدامات صورت گرفته و حضور افسران مبارزه با دوپینگ در مسابقات دوچرخه سواری، محیط نا امنی را در این زمینه برای رکابزنان فراهم کردیم که این امر نتایج مثبتی را نیز به دنبال داشته است.

۱۳ دی ۱۳۹۱ ۱۳:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.