آغاز اردوی تیم های ملی نوجوانان و جوانان وزنه برداری

آغاز اردوی تیم های ملی نوجوانان و جوانان وزنه برداری
دور جدید تمرینات تیم های ملی وزنه بردای نوجوانان و جوانان کشورمان از صبح امروز (سه شنبه) با حضور 25 وزنه بردار رده های سنی 16 تا 20 سال در محل کمپ تیم های ملی وزنه برداری آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری، کوروش باقری در ابتدای این اردوی مستمر، وزن تک تک اردونشینان را مورد بررسی قرار داد و به هر یک از آنها نکاتی را در مورد نحوه تمرینات، کیفیت تغذیه و رعایت اصول اردونشینی گوشزد کرد.
برنامه نخستین جلسه تمرینی اردونشیان هم تمرین پا از جلو، دوضرب سرپا و لیفت یک ضرب بود که کوروش باقری در این جلسه تمرنینی دو ساعته با زیر نظر گرفتن عملکرد تک تک وزنه برداران به رفع ایرادات تکنیکی آنها پرداخت.
گفتنی است حضور چهره های سرشناسی چون سعید محمدپور، نفر پنجم المپیک لندن و قهرمان جوانان جهان و همینطور ایوب مرادی نفر چهارم فهرست نهایی وزنه برداران جوان دسته 85 کیلوگرم دنیا باعث شده بود تا دیگر اردونشینان جوان و نوجوان با انگیزه بیشتری تمرین کنند.

رقابتهای قهرمانی نوجوانان جهان – انتخابی المپیک 2014 نوجوانان از 17 تا 24 فروردین ماه 1392 در تاشکند ازبکستان و رقابتهای قهرمانی جوانان جهان از 13 تا 21 اردیبهشت ماه  1392 در لیمای پرو برگزار می شود.
۱۲ دی ۱۳۹۱ ۱۳:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.