کوروش باقری: از امروز برای المپیک بعدی استارت زدیم

کوروش باقری: از امروز برای المپیک بعدی استارت زدیم
کوروش باقری با بیان اینکه برنامه چهارساله فدراسیون وزنه برداری برای حضور درخشان در المپیک 2016 ریودوژانیر از امروز آغاز شده است گفت: اولین هدف ما این است که سهمیه کامل حضور در المپیک نوجوانان را به دست بیاوریم و پس از آن در رقابتهای قهرمانی جوانان جهان هم روی سکو بایستیم.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از فدراسیون وزنه برداری ، سرمربی تیم های ملی با اشاره به دیگر برنامه های فدراسیون وزنه برداری در سال جدید میلادی گفت: حضور پرقدرت در رقابتهای قهرمانی آسیا، بازیهای کشورهای اسلامی، بازیهای آسیایی نوجوانان در چین و رقابتهای قهرمانی بزرگسالان جهان در ورشو از دیگر اهداف ما در سال 2013 هستند. به همین خاطر به گونه ای برنامه ریزی کرده ایم که همزمان چند تیم آماده و خوب داشته باشیم و ضمن پشتوانه سازی برای آینده در عرصه بین المللی هم بتوانیم یکی از تیم های مدعی باشیم.
باقری با اشاره به دور جدید تمرینات تیم های ملی نوجوانان و جوانان ایران افزود: این اردو با حضور 25 وزنه بردار از امروز آغاز شده است. از این جمع بعد از 10 روز تمرین تعدادی به خانه برمی گردند و ما کارمان را از اواخر دی ماه با حضور 20 وزنه بردار جوان و نوجوان پیگیری می کنیم تا از میان آنها دو تیم را روانه رقابتهای جهانی نوجوانان و جوانان کنیم.
سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سئوال که با چه هدفی در رقابتهای جهانی نوجوانان و جوانان حضور پیدا می کنیم، گفت: هدف اصلی ما ایستادن روی یکی از سکوهای قهرمانی است. االبته در رده سنی نوجوانان پیش بینی کمی دشوارتر است چراکه همه ساله نفرات جدیدی به ترکیب تیم ها اضافه می شوند اما باتوجه به درپیش بودن دومین دوره المپیک نوجوانان و اینکه رقابتهای جهانی سال آینده حکم انتخابی این المپیک را دارد کسب دو سهمیه کامل برای ما در اولویت است. به همین منظور ما در رده سنی نوجوانان سعی کردیم از کسانی دعوت کنیم که در سال 2014 هم در رده سنی نوجوانان باشند.

۱۲ دی ۱۳۹۱ ۱۳:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.