تکواندو کار المپیکی بعد از اتمام مصدومیت خود به مبازات لیگ باز می گردد

تکواندو کار المپیکی بعد از اتمام مصدومیت خود به مبازات لیگ باز می گردد
محمد باقر معتمد گفت : با اتمام دوران مصدومیت ام، با تیمی جدید در دیدارهای دور برگشت رقابتهای لیگ برتر بر روی شیاپچانگ خواهم رفت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک محمد باقر معتمد ملی پوش تکواندو کشورمان در گفتگو با سایت رسمی فدراسیون با بیان این مطلب افزود:دو ماه پیش از آغاز سی امین دوره بازی های المپیک و برای حضور در یک دیدار تدارکاتی به همراه تیم ملی به کشور کره ‌جنوبی اعزام شدیم، در زمان برگزاری مراحل تمرین و مسابقات تدارکاتی، از ناحیه زانوی پای راست دچار آسیب دیدگی شدم، اما با توجه به اهمیت رقابتهای المپیک، با فیزیوتراپی‌ها و آبدرمانی شرایط فیزیکی و روحی ام را برای حضور در این مسابقات فراهم کردم.

وی افزود: پس از فراهم شدن شرایط حضورم در مسابقات لندن از لحاظ آمادگی جسمانی و با برگزاری دیدارهای حساس و چشمگیر، توانستم با کسب جواز حضور در مرحله فینال، مدال نقره و مقام نایب قهرمانی المپیک را کسب کنم.
باقری معتمد بیان کرد: با اتمام دیدارهای المپیک، برای حضور در تورنمنت بین المللی روسیه به تیم ملی دعوت شدم و با عملکردی قابل قبول مدال طلای وزن دوم المپیک را در این رقابتها به گردن آویختم.
عضو تیم ملی تکواندو کشورمان بیان کرد: پس از اتمام این مسابقات و با بنا بر تصمیم کادر پزشکی تیم ملی، مقرر شد که هرچه سریعتر و برای آماده سازی بیشتر به منظور حضور در مسابقات آینده، مراحل درمانم را سریعتر انجام دهم.
وی درباره وضعیت کنونی اش بیان کرد: پس از گذراندن دوران نقاهت و انجام تمرینات فیزیوتراپی و آب درمانی زیر نظر مجرب ترین دکتران فدراسیون پزشکی ورزشی، خوشبختانه هم اکنون در شرایط بسیار مطلوبی از لحاظ آمادگی جسمانی قرار دارم و به زودی دوره جدید تمریناتم را آغاز می کنم.
وی درباره نحوی حضورش در رقابتهای دور برگشت لیگ برتر یادآور: رقابتهای دیدار رفت یازدهمین دوره لیگ برتر، همزمان با دوران نقاهت من برگزار شد و با توجه به این امر شرایط همراهی تیم دانشگاه آزاد برایم میسر نشد، اما با توجه به آغاز دور برگشت این مسابقات از نهم بهمن ماه و انعقاد قرارداد با تیمی جدید، با مصاف هوگوپوشان برتر کشور خواهم رفت.
دارنده مدال نقره مسابقات المپیک، درباره حضورش در نخستین رویداد مهم بین المللی پس از اتمام دوران مصدومیت بیان کرد: باتوجه به بهبود مصدومیت ام، تمرینات آمادگی خود را برای حضور در رقابتهای جهانی مکزیک که تیرماه سال آینده برگزار می شود،آغاز خواهم کرد تا با آغاز اردوی تیم ملی، با آمادگی کامل تمریناتم را به صورت همزمان با دیگر هوگوپوشان پیگیری کنم.

۱۱ دی ۱۳۹۱ ۱۵:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.