داوری:به استفاده از تمامی ظرفیت ها در دوومیدانی توجه ویژه داریم

داوری:به استفاده از تمامی ظرفیت ها در دوومیدانی توجه ویژه داریم
رییس فدراسیون دوومیدانی ارتقای کیفی لیگ باشگاه های کشور را از اهداف مهم این فدراسیون خواند و گفت:برای این مسابقات رکورد ورودی درنظر گرفته شده است.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و بهقل از سایت فدراسیون دوومیدانی ˈافشین داوریˈ افزود: با انجام این کار دوومیدانی کاران توانمند، آماده و مستعد در رقابت های لیگ حضور پیدا خواهند کرد و این مسابقات از ارتقای کیفی خوبی برخوردار می شود.
وی با اشاره به اصلاح آیین نامه مسابقات لیگ دوومیدانی باشگاه های کشور توسط فدراسیون، گفت:انجام این کار با هدف ترغیب بیشتر بخش خصوصی برای حمایت از دوومیدانی و پویایی بیشتر این رقابت ها صورت گرفته است.
رییس فدراسیون دوومیدانی با اشاره به اجباری شدن ورزش دوومیدانی در مقطع تحصیلی ششم ابتدایی این اقدام را گامی مهم در تلاش برای رشد این رشته پایه ورزشی دانست و گفت: فدراسیون با همکاری آموزش و پرورش به بخش استعدادیابی توجه ویژه ای دارد.
داوری همچنین از استعدادیابی بین مربیان دوومیدانی خبر داد و گفت: فدراسیون تلاش دارد تا از مربیان توانمند خود در سطح کشور به منظور انجام دوره های استعدادیابی و پرورش قهرمانان نهایت استفاده را ببرد.
این مسوول ورزشی همچنین با اشاره به حضور تیم ملی در مسابقات قهرمانی غرب آسیا، از عملکرد ملی پوشان حاضر در این رقابت ها اظهار رضایت کرد و افزود:کسب عنوان نایب قهرمانی این مسابقات با توجه به اینکه در ترکیب تیم ملی از دوندگان جوان که پشتوانه های دوومیدانی ایران خواهند بود استفاده کردیم، نتیجه ای رضایت بخش بود.
رییس فدراسیون دوومیدانی در ادامه به برنامه ریزی فدراسیون برای تیم های ملی اشاره کرد و گفت: با توجه به در پیش بودن مسابقات مختلفی چون رقابت های برترین های آسیا، همبستگی کشورهای اسلامی، قهرمانی آسیا و جهان و بازی های آسیایی در سال ۲۰۱۴ تلاش خواهیم کرد ملی پوشان حاضر در این مسابقات با بهترین شرایط ممکن و آمادگی ایده آل در این مسابقات شرکت کنند.
وی، حمایت از هیات های استانی و توجه به ورزشکاران شهرستان را از برنامه های اساسی فدراسیون برشمرد و گفت: برای تحقق شعار ˈفدراسیون دوومیدانی، فدراسیون برتر ورزشیˈ به استفاده از تمامی ظرفیت ها توجه ویژه داریم.
داوری در پایان آخرین آمار مربوط به ورزشکاران فعال دوومیدانی کشور را ۱۶ هزار نفر خواند و خاطر نشان کرد: با برنامه های مختلف در پی افزایش ورزشکاران این رشته هستیم.

۱۱ دی ۱۳۹۱ ۱۲:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.