سرمربی تیم مالی هندبال جوانان:می توانستیم در رده سیزدهم جهان هم قرار گیریم

سرمربی تیم مالی هندبال جوانان:می توانستیم در رده سیزدهم جهان هم قرار گیریم
هر چند هندبالیستهای جوان کشورمان در اولین حضور جهانی خود توانستند نمایش خوبی از خود بجای بگذاردند اما اگر بچه ها تجربه بین المللی بیشتری داشتند می توانستیم در رده سیزدهم جهان هم قرار گیریم.

قاسم شعبانپور، سرمربی تیم ملی جوانان اعزامی به مسابقات جهانی مصر با اعلام این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:متاسفانه عدم همراهی مناسب کشور میزبان در دادن ویزا به ما باعث شد تا نتوانیم با تمرکز بهتری به کارمان ادامه دهیم از طرفی اگر حداقل دو اردو یا مسابقه برون مرزی بیشتری تا اعزام به مسابقات مصر داشتیم حداقل می توانستیم عنوانی بهتر از هفدهمی کسب و حتی می توانستیم سیزدهم هم بشویم.
وی ادامه داد:چهار برد و سه باخت در اولین حضور جهانی نتیجه قابل توجهی است و ممنونم که فدراسیون به مربیان داخلی اعتماد کرد تا بتواینم ضمن دفاع اعتبار از هندبال ایران، در مسابقات جهانی مصر بالاتر از دیگر کشورهای آسیایی قرار گیریم.
شعبانپوردر پایان تصریح کرد:این یک واقعیت است که هندبال اروپا بالاتر از آسیاست  و سطح تکنیکی آنها نیز بالاتراز ماست به همین دلیل حضور در رقابتهای برون مرزی و افزایش تجربه بازیکنان تاثیر بسزایی در افزایش سطح تکنیکی آنها خواهد داشت از طرفی با توجه عملکرد بچه ها از رئیس فدراسیون خواسته ام تا در صورت امکان در ترکیب تیم ملی بزرگسالان استفاده بیشتری از بازیکنان جوان ببریم.

۳۱ اَمرداد ۱۳۸۸ ۱۱:۱۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.