مقصود لو در گفتگو با سایت کمیته:در بازیهای سالنی آسیا به دنبال طلای مردان و زنان هستیم

مقصود لو در گفتگو با سایت کمیته:در بازیهای سالنی آسیا به دنبال طلای مردان و زنان هستیم
تیم ملی کبدی مردان و زنان اردوهای آماده سازی خود درا برای حضور در بازیهای داخل سالن آسیا آغاز کرده و در واقع هدف ما کسب دو طلای این رقابتها در بخش مردان و زنان است.
محمد رضا مقصود لو رئیس فدراسیون کبدی در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک ضمن بیان این مطلب ابراز داشت:از طرفی تیم کبدی آذربایجان شرقی به نمایندگی از کشورمان در رقابتهای جام باشگاهها به دوبی سفر می کند و با توجه به اینکه به دنبال دو طلای سالنی هستیم این رقابتها می تواند تدارکاتی خوبی برای کبدی کاران کشورمان باشد.
وی ادامه داد:در رقابتهای ساحلی آسیا شاهد بودیم که هندیها تمام توان خود را بکار برند تا طلا بگیرند ولی بچه های ما موفق به کسب مدال طلا شدند و از رقیب اصلی خود پیشی گرفتند از طرفی برای آماده سازی تیم ملی کبدی اعزامی به بازیهای سالنی، اردو و مسابقات برون مرزی خوبی در نظر گرفتیم به همین منظور قرار است تیم ملی کبدی برای شرکت در تورنمنت چهار جانبه دوبی، عازم امارت شود تا از 12 تا 15 اسفنده ماه به مصاف تیمهای پاکستان، هند و سریلانکا برود.
رئیس فدراسیون کبدی در خاتمه تصریح کرد:همچنین در فروردین ماه سال آینده رقابتهای جهانی کبدی را در پیش داریم که این رقابتها می تواند تدارکاتی خوبی برای تیم ملی جهت هر چه بهتر و قدرتمند تر ظاهرا شدن نفرات ما در رقابتهای سالنی آسیایی باشد. البته رقابتهای جهانی کبدی بصورت استاندارد و از 12 فروردین ماه به میزبانی کشور هند برگزار می شود.

۱۰ دی ۱۳۹۱ ۰۹:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.