تمرین تکواندو کاران تونسی در خانه تکواندو

تمرین تکواندو کاران تونسی در خانه تکواندو
تیم ملی تکواندو تونس پس از حضور در بیست وچهارمین دوره مسابقات بین المللی جام فجر، اردوی دو هفته ای را در خانه تکواندو برگزار می کند.
به گزاش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت رسمی فدراسیون تکواندو؛تیم ملی تکواندو تونس با ترکیب چهارهوگوپوش در دو بخش آقایان(شهید سهیلی،جیم ناجی و اسامه الوسلاتی و یاسین الطرابلسی)
و سه تکواندوکار در بخش بانوان ("فادیه فرحانی"، "اریج السعیدی" و "وفائ بلار")برای حضور در رقابتهای بین المللی جام فجر به تهران سفر کرده بودند.
پس از اتمام این مسابقات و بنابر درخواست مسئولان این تیم و موافقت مسئولان فدراسیون تکواندو کشورمان، هوگوپوشان تونسی اردو دو هفته ای به منظور افزایش سطح آمادگی و مشاهده نزدیک رقابتهای لیگ این رشته ورزشی در دو بخش بانوان و آقایان را در خانه تکواندو برگزار خواهند کرد.

بنا بر مذارکرات صورت گرفته بین مسئولان فدراسیون کشورمان و تونس، هوگوپوشان تونسی از صبح امروز سه شنبه پنجم دی ماه به مدت دو هفته در سالن آکادمی خانه تکواندو تمرینات خود را پیگیری می کنند.

براساس برنامه ریزی های صورت گرفته، تیم تکواندو مردان تونس با هوگوپوشان تیمهای لیگ برتری (شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد، استیل البرز و مقاومت)به تمرین خواهد پرداخت.

همچنین هوگوپوشان بانوی این کشور نیز تمرینات خود را زیر نظر مریم آذر مهر سرمربی تیم تکواندو خودروان وفا پیگیری می کنند.

تکواندوکاران تونس پس از اتمام اردوی دو هفته ای، بامداد شنبه 16 دی ماه تهران را ترک خواهند کرد.
گفتنی است: هوگوپوشان تونسی پس از حضور در بیست و چهارمین دوره رقابتهای بین المللی جام فجر موفق به کسب دو مدال توسط(جیم ناجی در وزن 80- کیلو گرم و طرابلسی در وزن 87+ کیلوگرم)شده اند.

۶ دی ۱۳۹۱ ۱۱:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.