با حضور کیومرث هاشمی و بهرام افشار زاده؛مراسم معارفه سرپرست جدید فدراسیون تنیس برگزار شد

با حضور کیومرث هاشمی و بهرام افشار زاده؛مراسم معارفه سرپرست جدید فدراسیون تنیس برگزار شد
مراسم معارفه مجید شایسته سرپرست جدید فدراسیون تنیس روز چهارشنبه با حضور کیومرث هاشمی معاون سازمان تربیت بدنی ، بهرام افشار زاده دبیر کل کمیته ملی المپیک و سیروس عالمی رئیس دفتر امور مشترک فدراسیونها در محل فدراسیون تنیس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در ابتدای این مراسم، کیومرث هاشمی با قدردانی از زحمات ‪ ۵‬ساله علیرضا خروشی ، وی را از مدیران خوشنام عرصه مدیریتی و ورزش کشور خواند.
معاون سازمان تربیت بدنی بسترسازی فعلی تنیس را تلاش‌های فدراسیون قبلی اعلام و اظهار امیدواری کرد خروشی به همکاری‌های خود در تنیس ادامه دهد.
در ادامه بهرام افشار زاده ضمن تشکر از زحمات خروشی بخاطر زحمات چندین ساله وی در تنیس اظهار داشت : امیدوارم آقای شایسته از تجربیات و تلاشهایی که  آقای خروشی در این مدت داشتند نهایت استفاده را ببرد تا از این پس رشته تنیس یا استفاده از تجربیات این دو عزیز رشد بیشتری در عرصه داخلی و خارجی داشته باشد.
 سپس مجید شایسته سرپرست جدید فدراسیون  اعلام کرد:برنامه‌های مدونی را برای توسعه تنیس طراحی کرده ام که عمدتا در راستای برنامه‌های فدراسیون قبلی است و  مهم‌ترین هدف من  در فدراسیون موفقیت این رشته ورزشی در عرصه های ملی و جهانی است .

شایسته توجه ویژه به مسائل زیر بنایی تنیس و همکاری با نهادها و ارگان های مختلف را از دیگر برنامه‌های خود اعلام کرد و افزود : تنیس را با همکاری وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم وارد مدارس و دانشگاه‌ها خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه شناخت کافی از رییس سابق فدراسیون تنیس دارد از خروشی خواست تا علاوه بر انتقال تجربیات خود، حمایت‌های لازم را از ایران در کنفدراسیون تنیس آسیا انجام دهد.
در این مراسم ، خروشی تغییر مدیریت در فدراسیون تنیس را شوک جدیدی در این رشته ورزشی عنوان کرد و گفت : امیدواریم با حمایت سازمان‌ها و نهادهای مختلف ، تنیس به جایگاه واقعی خود باز گردد  و تمام تلاش خود را در کنفدراسیون تنیس آسیا برای اعتلای تنیس ایران انجام خواهد داد.


۲۹ اَمرداد ۱۳۸۸ ۱۷:۳۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.