تیم ملی دراگون بوت ایران در راه هند و اندونزی

تیم ملی دراگون بوت ایران در راه هند و اندونزی
تیم ملی دراگون بوت کشورمان قرار است در مسابقات قهرمانی اسیا در هند و بازیهای کشورهای اسلامی در اندونزی حضور یابد که به این منظور نشستی با حضور اعضای کمیته مربیان انجمن این رشته برگزار شد تا راههای انتخاب ملی پوشان مورد بحث و بررسی قرار گیرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ؛  به این منظورطی جلسه مذکور، نحوه انتخاب اعضاء تیم ملی دراگون بوت بمنظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی اعلام شد.
در این جلسه مقرر گردید علیرغم برگزاری آخرین آزمون انتخابی تیم ملی در بهار سال جاری، به منظور محک دوباره سطح آمادگی نفرات، کلیه ورزشکاران دراگون بوت طی اواخر دی ماه جاری و اوایل بهمن در آزمون انتخابی تیم ملی شرکت نمایند.
بر اساس این گزارش، همچنین مقرر گردید ورزشکاران مطابق با دستورالعمل صادره از سوی این انجمن ، مدارک مورد نیاز برای حضور در این آزمون را حداکثر تا تاریخ 9 دی جاری ارسال نمایند. شایان ذکر است در صورت تاخیر در ارسال مدارک، ثبت نام نفرات برای حضور در تست گیری به هیچ وجه ممکن مقدور نمی باشد.
طبق اعلام کمیته مربیان، تاریخ دقیق تست گیری و موارد آزمون متعاقبا اعلام خواهد شد.
شایان ذکر است که مسابقات دراگون بوت قهرمانی اسیا از تاریخ 2تا6 اسفندماه امسال در شهر بمبئی هند برگزار می شود و رقابتهای این رشته در چهارمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی 16تا27 خردادماه سال اینده در اندونزی برگزار خواهد شد.

۵ دی ۱۳۹۱ ۱۲:۴۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.