سفیر کره جنوبی : ایران در زمینه ورزش تکواندو ظرفیت بالایی دارد

سفیر کره جنوبی : ایران در زمینه ورزش تکواندو ظرفیت بالایی دارد
سونگ وونگ یوب ˈ در مراسم نمایش مهارت های فردی و هنر رزمی تکواندو در اصفهان افزود: تکواندوکاران ایرانی از توانایی بالایی برخوردارند و حتی در بسیاری از مسابقات بین المللی مقابل تیم قدرتمند کره جنوبی که در صدر تکواندو جهان قراردارد به برتری رسیده اند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ؛وی با بیان اینکه مردم ایران علاقه خاصی به تکواندو دارند،اظهار کرد: باوجود اینکه تیم تکواندوی ایران در بازی های المپیک 2012 لندن تنها یک مدال به دست آورد اما مردم ایران تلاش تکواندو کاران خود در بازی های المپیک لندن را ستودند.

سفیر کره جنوبی در ایران از تکواندو به عنوان ورزش جوانمردان نام برد و افزود: در تکواندو کسی پیروز است که از روحیه جوانمردی برخوردار باشد.

مهارتهای فردی و هنر رزمی تکواندو توسط تیم ملی ˈ هان مادانگ ˈ( نمایش فنون تکواندو )ایران و گروه ˈ کوکی وان ˈکره جنوبی که توانسته است خود را به عنوان تیم برتر جهان در بخش ˈهان مادانگˈ ( نمایش فنون تکواندو ) معرفی کند، در سالن 17 شهریور اصفهان به نمایش در آمد.

این نمایش با حضور ˈ احمد فولیˈ نایب رییس فدراسیون جهانی تکواندو (WTF) و رییس اتحادیه تکواندوی آفریقا ، ˈسونگ وونگ یوب ˈ سفیر کره جنوبی در ایران ، سید ˈمحمد پولادگرˈ رییس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی و ˈمصطفی رییسیˈ رییس هیات تکواندو استان اصفهان برگزار شد.

۵ دی ۱۳۹۱ ۱۲:۳۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.