علی کاتبی: داوران ایرانی در دنیای تنیس شناخته شده اند

علی کاتبی: داوران ایرانی در دنیای تنیس شناخته شده اند
داور بین المللی کشورمان گفت: خوشبختانه در حال حاضر با پیشرفت قابل توجه سطح داوران ایرانی در دنیا توانستیم خود را به جهانیان اثبات کنیم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، علی کاتبی داور بین المللی کشورمان گفت :قرار است مسابقات ۶ تنیسور برتر دنیا از ۷ دی ماه به میزبانی ابوظبی آغاز شود و بنده به عنوان داور در این رقابتها قضاوت خواهم کرد.
وی در خصوص عملکرد داوران ایرانی در میادین بین المللی گفت :خوشبختانه در حال حاضر داوران ایرانی با قضاوت های قابل قبول و تلاش های بی وقفه خود را به اثبات رساندند به طوری که در حال حاضر توانستیم جایگاه خوبی را در جهان بدست آوریم .
وی افزود : قرار است پس از قضاوت در مسابقات ابوظبی به همراه سید عادل برقعی و علی نیلی در رقابتهای ویمبلدون که یکی از ۴ گرند اسلم معتبر دنیاست قضاوت کنیم که حضور در چنین مسابقاتی اعتبار داوران ایرانی را دو چندان کرده است.
کاتبی تصریح کرد: ارتقاء جایگاه داوری در جهان کار آسانی نبود اما در حال حاضر با اثبات خود به جهانیان داوران ایرانی در طول سال مسابقات سطح بالایی را قضاوت میکنند که با وجود سختی های کار به یک عادت برایمان تبدیل شده است.

۵ دی ۱۳۹۱ ۱۲:۲۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.