سرپرست فدراسیون نابینان و کم بینایان:المپیاد نابینایان و کم بینایان انتظاراتمان را برآورده کرد

سرپرست فدراسیون نابینان و کم بینایان:المپیاد نابینایان و کم بینایان انتظاراتمان را برآورده کرد
بازیهای المپیاد نابینانیان و کم بینایان در شناخت ورزش کاران زبده و قرار دادن بازیکنان در جو چنین مسابقاتی تاثیر بسزایی داشته و تا حدودی انتظاراتمان را برآورده کرد.
محمد رضا رشیدی ،سرپرست فدراسیون نابینایان و کم بینایان ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:در واقع اینبار ورزش کاران نابینا و کم بینا بجای شرکت در مسابقات کشوری داشته های خود را در المپیاد رو می کنند تا کادر فنی تیمها شناخت خوبی از آنها بدست آورند.
وی ادامه داد:مهندس علی آبادی قطعه زمینی در مجموعه ورزشی آزادی برای این ورزش کاران در نظر گرفت و امیدوارم تا با تامین اعتبارات موردر نیاز گامهای مهمی برای اتمام آن برداشته شود.
رشیدی در خصوص مسابقات پیش رو این فدراسیون تصریح کرد:ما در اولین گام مسابقات  آسیایی پارالمپیک جوانان در ژاپن را داریم بعد هم باید خودمان را برای مسابقات آسیایی مالزی که انتخابی جهانی  هم هست آماده کرده مضاف بر آنکه فوتبالیستهای کشورمان هم باید برای انتخابی جهانی خودشان را آماده کنند.
وی در پاسخ به این سئوال که چه زمانی مجمع برگزار می شود گفت:هنوز تاریخ دقیقی برای مجمع اعلام نشده ولی فعلا تمرکزم بر روی کارهایی است که در پیش داریم تا در زمان مناسب به برگزاری مجمع هم بپردازیم.
۲۹ اَمرداد ۱۳۸۸ ۱۶:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.