نصیری با رئیس سازمان جهانی صلح و ورزش دیدار کرد

نصیری با رئیس سازمان جهانی صلح و ورزش دیدار کرد
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از روابط عمومی موی تای رئیس انجمن موی تای با رئیس سازمان جهانی صلح و ورزش دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار که در محل هتل انقلاب انجام شد جواد نصیری با «ژول بوزو» رئیس سازمان جهانی صلح و ورزش و سباستین تیام دبیر کل این سازمان جهانی دیدار و به گفت و گو پرداخت.

نصیری در این دیدار با ابراز خشنودی از سفر رئیس و دبیر کل تشکیلات صلح در ورزش به ایران خطاب به آنها گفت: ما امروز بسیار خوشحالیم که میزبان شما هستیم. امیدوارم دامنه همکاری های ورزش ایران و سازمان صلح و ورزش به حدی گسترده شده و پررنگ باشد که هر چند ماه یکبار شما را در ایران ببینیم.
 
وی افزود: ما در آینده نزدیک میزبان کشورهای زیادی در قالب مسابقات جهانی جام ریاست جمهوری موی تای خواهیم بود و با توجه به اینکه این مسابقات با عنوان جام صلح و دوستی برگزار می شود انتظار داریم سازمان صلح و ورزش نقش پررنگی در این مسابقات ایفا کند.
ژول بوزو رئیس فرانسوی سازمان جهانی صلح و ورزش هم در این دیدار با تشکر از میزبانی خوب ایرانی ها تاکید کرد که این سازمان در آینده ارتباط بسیار نزدیکی با وزارت ورزش ایران داشته باشد.

۲ دی ۱۳۹۱ ۱۳:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.