با حضور مسئولین کمیته ملی المپیک و سازمان تربیت بدنی برگزارشد؛نشست هماهنگی برپایی مراسم روز دوی المپیک

با حضور مسئولین کمیته ملی المپیک و سازمان تربیت بدنی برگزارشد؛نشست هماهنگی برپایی مراسم  روز دوی المپیک
مسئولین کمیته ملی المپیک، سازمان تربیت بدنی، فدراسیون همگانی و تربیت بدنی شهرداری تهران روز گذشته طی نشستی به انجام هماهنگی های لازم برای برپایی مراسم روز دوی المپیک پرداختند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛همه ساله و در “هفته المپیک” کمیته های ملی المپیک کشورهای مختلف جهان با هدف شناساندن مفهوم و شعار المپیک و همچنین بسط و گسترش ورزش در جای جای جهان اقدام به برپایی همایش و مراسم های مختلف می نمایند که برگزاری همایش دوی المپیک یکی از شاخص ترین این برنامه ها می باشد.
مسئولین کمیته ملی المپیک، مرکز توسعه ورزش همگانی ،ورزش بانوان و همچنین حراست سازمان تربیت بدنی ،فدراسیون ورزشهای همگانی و نماینده تربیت بدنی شهرداری تهران روز گذشته در محل دفتر دبیر کل کمیته ملی المپیک گرد هم آمدند تا در خصوص برپایی هرچه باشکوهتر این مراسم در تهران و دیگر استانها برنامه ریزی و هماهنگی نمایند.
در این نشست اعضا با تاکید بر برگزاری باشکوه و منظم ابرنامه،راهکارها،زمان و برنامه های پیشنهادای خود را اعلام داشتند و مقرر شد تا در نشست بعدی زمان ، مسیر و سایر هاهنگی ها با حضوردبیر کل کمیته ملی المپیک نهایی و عملیاتی کنند.

 

۶ اردیبهشت ۱۳۸۸ ۱۲:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.