تعیین حدنصاب برای حضوردر مسابقات دوومیدانی همبستگی کشورهای اسلامی

تعیین حدنصاب برای حضوردر مسابقات دوومیدانی همبستگی کشورهای اسلامی
نوزدهمین نشست کمیته فنی فدراسیون دوومیدانی در راستای تصمیم گیری در زمینه تیم اعزامی به بازی های همبستگی کشورهای اسلامی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت دوومیدانی ایران، در این نشست که در سالن جلسات فدراسیون دوومیدانی برگزار شد، مسوولان کمیته های مختلف نظرات خود را در زمینه برترین ورزشکاران مواد مختلف کشورمان برای شرکت در اردوی بازی های همبستگی کشورهای اسلامی اعلام کردند.
با جمع نظرات اعضا در نهایت مقرر شد به زودی حد نصاب های شرکت در اردوی های تیم ملی اعزامی به بازی های همبستگی کشورهای اسلامی در مواد مختلف و در دو بخش مردان و زنان اعلام شود.
بر این اساس،‌ دوومیدانی کاران کشور فرصت کافی دارند تا با رسیدن به این حد نصاب ها در مسابقات آینده یا رقابت هایی که کمیته فنی فدراسیون دوومیدانی پیش بینی خواهد کرد، جواز حضور در اردوهای تیم ملی اعزامی به بازی های همبستگی کشورهای اسلامی را دریافت کنند.
بازی های همبستگی کشورهای اسلامی قرار است در نیمه دوم خرداد ماه سال آینده در اندونزی برگزار شود.
در این جلسه همچنین در زمینه برگزاری مسابقات بین المللی دهه مبارک فجر نیز گفت وگو و تبادل نظر شد.
با توجه به آمادگی شهرهای ارومیه، تبریز و تهران مقرر شد در نهایت یکی از این سه شهر ایران میزبان مسابقات بین المللی دهه فجر شوند.
ˈافشین داوری ˈرییس فدراسیون دوومیدانی در این مورد گفت :‌ برای برگزاری این رقابت ها مشکلی وجود ندارد اما از آنجا که فدراسیون به دنبال ارتقای سطح کیفی این رقابت ها است ، تلاش می کنیم با جذب حامی مالی قدرتمند، جوایز نقدی ارزشمندی برای دوومیدانی کاران برتر این رقابت ها در نظر گرفته شود تا ورزشکاران سایر کشورها با انگیزه بیشتری در این رقابت ها شرکت کنند.
وی خاطرنشان کرد: ‌در این صورت ورزشکاران کشورمان نیز در داخل در یک مسابقه با کیفیت حضور خواهند داشت و این مسئله به افزایش میزان آمادگی آنان کمک خواهد کرد.

۲ دی ۱۳۹۱ ۱۰:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.