صدیقه کعبی زاده: بهترین مربیان تا پایان سال معرفی می شوند

صدیقه کعبی زاده: بهترین مربیان تا پایان سال معرفی می شوند
نایب رییس امور بانوان فدراسیون والیبال از برگزاری کلاس های آموزشی برای ارتقای سطح مربیان کشور و معرفی بهترین مربیان تا پایان سال خبر داد.

به گزارش روابط عمومیکمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون والیبال، صدیقه کعبی زاده در خصوص این برنامه ها گفت: در راستای پیشرفت دانش مربیان بانو در استانهای مختلف کشور و با بهره گیری از ظرفیت های علمی و تخصصی موجود اقدام به برگزاری این کارگاهها کرده ایم.
وی افزود: این کارگاههای تخصصی با با حضور مربیان تیم ملی بانوان با محتوای آموزش سیستم های پیشرفته ، حملات ترکیبی، تاکتیک ها و شناخت پست های تخصصی، طراحی تمرین، شاخص های انتخاب بازیکنان و ... در سطح کشور برگزار می شود که گرگان میزبان اولین کارگاه از 29 آذرماه بود. این کارگاهها در ادامه در استانهای کرمانشاه، اصفهان، خوزستان، زنجان و تهران برگزار می شود که توسط خانمها یادآور، صادقی و شعبانیان اداره می شود.
نایب رییس امور بانوان فدراسیون والیبال با اشاره به اینکه رشد والیبال بانوان به رشد مربیان وابسته است گفت: بدون شک پرورش بازیکنان نخبه مستلزم وجود مربیان حرفه ای است که در این راستا تلاش می کنیم علم روز والیبال دنیا را به مربیان خود در سطح کشور انتقال دهیم. البته در سال آینده بانوان در کلاس های سطح یک و دو بین المللی هم شرکت می کنند.
کعبی زاده در ادامه در خصوص برگزاری کلاس های داوری هم افزود: برای یکسان سازی دانش مدرسان و شیوه آموزش در دوره های تربیت داور اقداماتی هم انجام شده است. برگزاری کلاس های بازآموزی داوری، ارتقای درجه، معرفی افراد واجدالشرایط استانها برای شرکت در دوره های داوری بین المللی در دستور کار قرار دارد.
وی همچنین درباره انتخاب بازیکنان تیم ملی هم گفت: اردوی انتخابی تیم ملی بانوان از 29 دی ماه تا 6 بهمن ماه برگزار می شود که 25 بازیکن منتخب ( به استثنا بازیکنانی که قبلا در تیم ملی عضو بوده اند) به اردوی تیم ملی دعوت می شوند تا در یک زمانبندی 7 روزه در اردو شرکت کنند. البته از آنجا که مربیان تیم ملی باید از مهارت های تکنیکی بالایی برخوردار باشند تست تکنیک و مهارت ویژه مربیان منتخب کشور از دیگر اقداماتی است که تا پایان سال جاری انجام می شود و مربیان برتر از نظر سطح مهارت های فردی در اجرای تکنیک های والیبال معرفی می شوند.

۲ دی ۱۳۹۱ ۱۰:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.