پایان نخستین دوره مسابقات جایزه بزرگ ایت بال؛جایزه بزرگ ایت بال به مهدی راسخی رسید

پایان نخستین دوره مسابقات جایزه بزرگ ایت بال؛جایزه بزرگ ایت بال به مهدی راسخی رسید
نخستین دوره رقابت های ایت بال جایزه بزرگ درحالی در یزد به پایان رسید که مهدی راسخی ورزشکار شیرازی کشورمان جایزه 5 میلیون تومانی را با نتیجه 11 بر 10 از آن خود کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون بولینگ ، مسابقات فینال جایزه بزرگ که از ظهردیروز در سالن شمشیر بازی یزد برگزار شد ه بود با پیروزی مهدی راسخی به پایان رسید.
به این ترتیب در مصاف راسخی و خدری دو ورزشکار ایت بال شیرازی در یزد، راسخی با نتیجه 11 بر 10 از سد همشهری خود گذشت وبر سکوی نخست ایستاد.
معین خدری دوم شد و به جایزه 2 میلیون و پانصد هزار تومانی دست یافت، کاوه زرعکانی و یونس عرب نیز مشترکا در جایگاه سوم قرار گرفتند و هر کدام جایزه نقدی یک میلیون و صدهزار تومانی را کسب کردند.
در این دوره از رقابتها 64 ورزشکار از سراسر کشور به مصاف هم رفتند که پس از 4 روز رقابت مهدی راسخی در صدر قرار گرفت. با اهداء جوایز 4 ورزشکار ایت بال نخستین دوره مسابقات جایزه بزرگ این رقابتها پس از 3 روز تلاش رسما به پایان رسید.
این رقابت ها با حضور حسینی معاون ورزشی استان یزد، مبینی معاون استاندار، عبدالزاده رییس هیات بیلیارد استان یزد و جمع کثیری از ورزشکاران و علاقمندان این رشته به پایان رسید.

۲ دی ۱۳۹۱ ۱۰:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.