قهرمانی هوگوپوشان خودران وفا در ششمین دوره مسابقات بین المللی جام فجر

قهرمانی هوگوپوشان خودران وفا در ششمین دوره مسابقات بین المللی جام فجر
پرونده ششمین دوره مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر بانوان با قهرمانی تیم خودران وفا بسته شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو؛ ششمین دوره رقابتهای بین المللی جام فجر با قهرمانی تیم خودران وفا در آکادمی خانه تکواندو به پایان رسید.
در این دوره از رقابتها هوگوپوشان خودرران وفا با 4 مدال طلا و3 نقره در سکوی اول ایستاد تیم هیئت تکواندو قزوین با 3 نشان طلا و 3 نقره و تیم افغانستان A با یک نقره و 4 برنز به ترتیب درجایگاه دوم وسوم قرار گرفتند.
همچنین تیم افغانستان Bبا 4 مدال برنز،تیم عراق با 2 نشان برنزو تیم روسیه با یک برنزبه ترتیب رتبه های چهارم الی ششم را به خود اختصاص دادند.
در پیکارهای بین المللی جام فجر تکواندو بانوان که به صورت یک روزه در مرکز جهانی تهران و با حضور 36 تکواندوکاراز دو تیم داخلی خودران وفا و هیئت قزوین و چهار تیم خارجی افغانستان با دو تیم، عراق و روسیه با یک ورزشکار شرکت داشتند که در پایان در وزن اول دینا پوریونسی از خودران وفا مدال طلا گرفت، پروین کشاورزی از هیئت قزوین نشان نقره و طاهره سبحانی از افغانستان ب همراه با ترافا نیومن حامد ازعراق به مدال برنز مشترک دست یافتند.
در وزن دوم فریده رشیدی از خودران وفا به گردن آویز طلا دست یافت و سمیه خان بایی از هیئت تکواندو قزوین وعاطفه محمدی از افغانستان به ترتیب به مدال های نقره و برنز دست یافتند.
در وزن سوم پریسا قربانی از خودران وفا در سکوی نخست ایستاد و نیلا شرمحمدی از افغانستانA نشان نقره را تصاحب کرد.
همچنین سمیه غلامی و آرزو سعید محمد از تیم افغانستان به طور مشترک در سکوی سوم ایستادند .
در وزن چهارم سمانه رضایی از هیئت تکواندو قزوین مدال طلا گرفت، ریحانه محمدی از خودروان وفا به مدال نقره رسید، و دو تکواندوکار افغانستان (حمیرا محمدی و لینا محمد نبی )به طور مشترک به نشان برنز دست یافتند.
در وزن پنجم سولماز تیموری از تیم خودران وفا به نشان طلا ،ساناز بحری از هیئت تکواندو قزوین به مدال نقره و انتنیو ساوون از تیم روسیه وسهیلا حامداز تیم افغانستان به طور مشترک به نشان برنز دست یافتند.
در وزن ششم این دوره از رقابتها پریسافرشیدی از تیم هئیت تکواندو قزوین در سکو اول ایستاد زهرا مظفری از تیم خودروان وفا نقره ای شد همچنین تمانا مهدشافی و مومنا رضایی از تیم افغانستان به طور مشترک در سکوی سوم ایستادند.

ودر وزن هفتم شکرانه ایزدی ازهیت تکواندو قزوین مدال طلا گرفت، نرگس باقری از خودران وفا به نشان نقره رسیدو فرشته حسینی از افغانستان و فارمسک حاتم سعد از تیم عراق به طور مشترک سوم شدند.
درپایان بنابر اعلام مسئولان برگزاری این دوره از
رقابتها،برترین ها به شرح ذیل اعلام شد:
فنی ترین بازیکن :
سمانه رضایی از هیئت تکواندو قزوین
برترین مربی:
مریم آذرمهر از تیم شرکت خودروان وفا
برترین داور:
پروانه تهرانی از استان تهران و زیبا دودانگه از استان گیلان
برترین سرپرست :
شکیلا محمدی از تیم افغانستان

۲ دی ۱۳۹۱ ۰۹:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.