رئیس فدراسین اسکی:برای افزایش سهمیه حضور در ونکوراسکی بازان باید تلاس کنند

رئیس فدراسین اسکی:برای افزایش سهمیه حضور در ونکوراسکی بازان باید تلاس کنند
هر چند در حال حاضر 14 اسم را برای میزبان المپیک زمستانی 2010 ارسال کردیم اما فعلا حضور 4 نماینده از کشورمان در این رقابتها مسجل شده است.

عیسی ساوه شمشکی، رئیس فدراسیون اسکی ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:حضور 3 مرد و یک زن از کشورمان در المپیک زمستانی ونکور قطعی شده واگر بخواهیم با افراد بیشتری دراین رقابتها شرکت کنیم اسکی بازان کشورمان باید تلاش بیشتری در مسابقات آتـی و تاقبل از لمپیک داشته باشند تا با افزایش حد نصاب امتیازاتشان شانس حضور در این رقابتها را داشته باشند.
وی دامه داد:اردوی آماده سازی تیم ملی اسکی بعد از ماه مبارک رمضان آغاز می شود و هر چند در صحرا نوردی مربی خارجی داریم اما اگر شرایط مهیا شود سعی در استفاده از مربیان خارجی در دیگر ماده ها هم  خواهیم داشت.
رئیس فدراسیون اسکی در پایان اظهار داشت:حضور اولین زن ایرانی در رقابتهای المپیک زمستانی نشاندهنده رشد این رشته طی سالهای اخیر است اما برای ادامه روند موفقیت آمیز نیازمند حمایت بیشتر مسئولین ورزش هستیم به هر حال امیدواریم بغیر از 4 سهمیه ای که برای ما قطعی شده ملی پوشانی که امتیازاتشان به حد نصاب نرسیده در این مدت تلاش بیشتری برای افزایش امتیازات خود برای حضور در این بازیها داشته باشند.

۲۹ اَمرداد ۱۳۸۸ ۱۵:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.