جلسه هماهنگی جام های جهانی شنبه برگزار می شود

جلسه هماهنگی جام های جهانی شنبه برگزار می شود
دبیر فدراسیون کشتی گفت:جلسه هماهنگی جهت برگزاری رقابتهای جام های جهانی کشتی فرنگی و آزاد شنبه برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون عارف ربطی  با بیان این مطلب افزود: با هماهنگی صورت گرفته رقابتهای جام های جهانی کشتی فرنگی و آزاد روزهای 1 تا 4 اسفندماه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می شود.

وی ادامه داد: در همین راستا روز شنبه جلسه ای در فدراسیون کشتی برگزار می شود تا با تشکیل ستادی منسجم در فرصت دو ماهه باقی مانده امور را به بهترین نحو دنبال کنیم.

ربطی در مورد اخبار منتشر شده در مورد ترک فدراسیون توسط وی اظهار داشت: من همیشه گفته ام خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عبادت است و ترک عبادت جایز نیست لیکن اختلاف سلیقه در هر کاری امری طبیعی است اما امور فدراسیون را با تلاش کلیه عوامل با همراهی خطیب سرپرست فدراسیون کشتی به خوبی پیش می بریم زیرا هدف همه ما بزرگی و اعتلای کشتی ایران در مسابقات مهم پیش رو و در نهایت المپیک 2016 برزیل است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امور اجرایی فدراسیون کشتی را با کمک تمامی همکاران خود در کمیته ها به بهترین نحوه دنبال می کنیم و در اولین گام قصد داریم به نحوه شایسته ای جام های جهانی کشتی آزاد و فرنگی را در کشورمان برگزار کنیم.
۳۰ آذر ۱۳۹۱ ۱۱:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.