در پی بازدید رئیس کمیته ملی المپیک از فدراسیون قایقرانی؛علی آبادی: حضور متمرکز در دریاچه آزادی نشان از موفقیتهای بزرگ دارد

در پی بازدید رئیس کمیته ملی المپیک از فدراسیون قایقرانی؛علی آبادی: حضور متمرکز در دریاچه آزادی نشان از موفقیتهای بزرگ دارد
محمدعلی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک به همراه هیات همراه روز گذشته از فدراسیون قایقرانی بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ پس از بازدید مهندس علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک و احمد ارشدی معاون اداری مالی کمیته ملی المپیک از فدراسیون قایقرانی، طی جلسه ای که برگزار گردید سیدمحمد شروین اسبقیان رئیس فدراسیون گزارشی از عملکرد و برنامه های آتی فدراسیون ارائه نمود. همچنین غلامرضا امینی سرپرست امور دبیری نیز در این جلسه حضور داشت که وی نیز در ادامه صحبتهای رئیس فدراسیون گزارش کوتاهی را در خصوص فعالیتهای فدراسیون به مهندس علی آبادی ارائه داد.
در این جلسه رئیس کمیته ملی المپیک گفت: حضور متمرکز فدراسیون در محل تمرینات ملی پوشان و نظارت مستقیم مسئولین بر امور نشان از موفقیتهای بزرگ آتی را در این رشته نوید می دهد.
محمد علی آبادی با حمایت از برنامه های فدراسیون در خصوص مسابقات اینچوآن کره جنوبی بیان کرد: با عملکرد موفق قایقرانی در مسابقات گوآنگجو توقعات بالا رفته و ما این این رشته انتظار کسب مدالهای بیشتری را در المپیک آسیایی دوره بعد داریم و به همین خاطر نیز با حمایت هایی که انجام می دهیم به این رشته پرمدال کمک خواهیم کرد.
در پایان این جلسه ، پس از گزارش رئیس فدراسیون قایقرانی پیرامون جلسه منعقده با امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش و تنظیم پیش نویس تفاهم نامه، رئیس کمیته ملی المپیک ضمن حمایت از برگزاری اردوهای آماده سازی تیمهای ملی قایقرانی در فصل زمستان در ارتباط با تنظیم تفاهم نامه با وزارت نیرو در خصوص چگونگی نحوه استفاده از منابع آبی بلاخص پشت سدها رهنمودهایی مطرح نمود.


۳۰ آذر ۱۳۹۱ ۱۰:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.