تیم ملی تیراندازی ایران با مدال های رنگارنگ به ایران بازگشت

تیم ملی تیراندازی ایران با مدال های رنگارنگ به ایران بازگشت
تیم ملی تفنگ و تپانچه ایران که در قالب 16 تیرانداز جهت شرکت در مسابقات قهرمانی اسلحه بادی آسیا در چین بسر می برد بامداد امروز با کسب نتایج قابل توجه به کشورمان بازگشت.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تیراندازی، سپهر صفاری، محمدرضا محمودی، سیدسعید ساداتی، منیژه زارع، مینا احمدی و مهسا اروجی در رشته تپانچه و سولماز نقی لو، نوشین شهبازی فرد، مائده السادات امین زاده، الهه احمدی، صفیه صحراگرد، سیده زهرا هاشمی، نجمه خدمتی، سیدمحمدرضا سامع، هامون یوسفی و امیرحسین گل پسند در رشته تفنگ، تیراندازان اعزامی ایران به این مسابقات بودند.
در این سفر لازلو سوچک به عنوان سرمربی تیم تفنگ و چابا به عنوان سرمربی تیم تپانچه و الهام هاشمی به عنوان مربی و رضا کیارستمی به عنوان سرپرست، تیم ملی تیراندازی ایران را همراهی کردند.
شایان ذکر است در مراسم استقبال، جمعی از مسئولین فدراسیون تیراندازی نیز در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) حضور داشتند.
در این مسابقات علاوه بر اینکه تیم ایران در رشته تفنگ بزرگسالان و جوانان و تپانچه نوجوانان در بخش بانوان و در رشته تپانچه جوانان و تفنگ نوجوانان در بخش آقایان صاحب مدال های نقره و برنز شد در تفنگ نوجوانان توسط نجمه خدمتی مدال طلا و امیرحسین گل پسند مدال نقره و در تپانچه نوجوانان توسط منیژه زارع مدال برنز کسب کردند.




۲۹ آذر ۱۳۹۱ ۱۳:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.