کوروش باقری: از تبادل نظر با مربیان استانی استقبال می کنم

کوروش باقری: از تبادل نظر با مربیان استانی استقبال می کنم
کوروش باقری که به عنوان مدرس کلاس دانش افزایی مربیان وزنه برداری، راهی قزوین شده است، آشنایی با مولفه های استعدادیابی و بحث مدیریت ورزشی را از جمله سرفصل های مهم این کلاس دو روزه عنوان کرد.

یه گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون سرمربی تیم های ملی وزنه برداری در ادامه گفت: پیگیری های رئیس هیات وزنه برداری استان قزوین و رغبت مربیان این استان برای برپایی چنین کلاسی بنده باعث شد من با کمال میل از برپایی این کلاس دانش افزایی استقبال کنم.
باقری افزود: سرفصل های اصلی ما در این کلاس دو روزه آموزش های اولیه و تخصصی وزنه برداری، بحث درباره مولفه های استعدادیابی، مدیریت ورزشی و درنظر گرفتن ابعاد مختلف برخورد با یک وزنه بردار مستعد در زمینه های تمرین، تغذیه و زندگی حرفه ای آن ورزشکار است.
باقری با بیان اینکه این کلاس با موافقت حسین رضازاده و در راستای برنامه های کمیته آموزش و تحقیقات فدراسیون وزنه برداری برگزار می شود، گفت: دانش افزایی مربیان شهرستانی به ارتقا سطح کیفی وزنه برداران رده های سنی پایه منجر می شود و آینده ای بهتر را برای وزنه برداری کشور رقم خواهد زد. از این رو خود من به شخصه از چنین کلاس های استقبال می کنم وخوشحال می شوم در زمان تعطیلی اردوهای تیم ملی بتوانم با حضور در چنین جمع هایی با دیگر مربیان تبایدل نظر داشته باشیم.

۲۸ آذر ۱۳۹۱ ۱۳:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.