اولین نشست کارگروه ورزش وطبیعت برگزار شد

اولین نشست کارگروه ورزش وطبیعت برگزار شد
فدراسیون ورزشهای همگانی اولین نشست کارگروه ورزش و طبیعت را با حضور نمایندگانی از وزارت ورزش و جوانان ، کمیته ملی المپیک، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و انجمن ورزشهای طبیعی به همت آکادمی ورزشهای همگانی برگزار نمود.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون ورزشهای همگانی ؛ این نشست با حضور محمد سوری نماینده وزارت ورزش و جوانان ، سپیده خوشبختی نماینده کمیته ملی المپیک ، مهدی رنجبر نماینده سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی ، حسین رادپور رئیس انجمن ماهیگیری ، محمد جمادی رئیس انجمن ورزشهای طبیعی ، سید شهرام میرزمانی رئیس آکادمی ورزشهای همگانی در محل آکادمی برگزار شد . در این نشست به منظور حمایت از توسعه فعالیت های ورزشی در نواحی مستعد کشور ، حاضرین در جلسه به تبادل نظر و بحث های کارشناسی پرداخته و با تعریف اهداف و برنامه های این کار گروه ، حیطه وظایف و حدود اختیارات کار گروه تعریف و بر اساس آن دستور کار جلسات آینده تعیین شد .
از دیگر اهدافی که این کارگروه در برگزاری این نشست  دنبال نمود تعیین زمینه های مشترک همکاری در کاهش اثرات ورزش بر محیط زیست و کمک به توسعه فعالیت های موثر ورزشی در حفاظت از طبیعت کوهستان ،کویر،جنگل ، ساحل و .... ارزیابی شد .
در حاشیه این نشست با همکاری اعضا تلاش شد برنامه های عملیاتی مورد نیاز در ترویج فرهنگ حفظ و حراست از طبیعت و آموزش دادن ورزشکاران و هوا داران ورزشی ضمن کاهش آثار و پیامد های ورزشی در طبیعت مورد نقد و بررسی لازم قرار گیرد.

 

۲۸ آذر ۱۳۹۱ ۱۳:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.