برای قضاوت در بیست وچهارمین دوره مسابقات جام فجر ؛هفتمین داور بین المللی خارجی فردا وارد تهران می شود

برای قضاوت در بیست وچهارمین دوره مسابقات  جام فجر ؛هفتمین داور بین المللی خارجی فردا وارد تهران می شود
" محی الدین" آلمانی به عنوان هفتمین داور بین المللی خارجی، قضاوت بیست و چهارمین دوره رقابتهای بین المللی جام فجر را بر عهده خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون؛  " محی الدین" آلمانی به عنوان هفتمین داور بین المللی خارجی، برای قضاوت در بیست وچهارمین دوره مسابقات بین المللی جام فجر، فردا چهارشنبه 29 آذر ماه وارد تهران می شود.

همچنین به منظور برگزاری هرچه بهتر این دوره از رقابتها، پیش از این نیز شرایط حضور شش داور خارجی از پنج کشور (کویت، استرالیا، تونس، سوریه و پاکستان) فراهم شده بود.

بر این اساس؛ "علی رحیمی" از کشور استرالیا، "یعقوب یوسف" از کویت، "اسپار الیاس" و "محمد الترافی" از سوریه،"مرتضی بنگاش" از پاکستان و یک داور بین المللی از کشور تونس، در این دوره از رقابتها در کنار 35 داور بین المللی کشورمان، قضاوت رقابت هوگوپوشان را بر روی شیاپچانگ برعهده خواهند داشت.

بیست وچهارمین دوره مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر در دو بخش بانوان و آقایان از جمعه یکم دی ماه به مدت دو روز در خانه تکواندو تهران برگزار می شود.

گفتنی است: تاکنون 8 تیم خارجی (روسیه، کرواسی، صربستان، عراق، افغانستان، تونس، ارمنستان ،سنگال) برای حضور در این دوره از رقابتها اعلام آمادگی کردند.

 

۲۸ آذر ۱۳۹۱ ۱۱:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.