قهرمان مسابقات کلاس A شمشیر بازی جهان: از حریفانم شناخت کامل داشتم

قهرمان مسابقات کلاس A شمشیر بازی جهان:  از حریفانم شناخت کامل داشتم
باهر ارسباران گفت،با شناخت کامل به مصاف حریفانم رفتم و به قهرمانی ام ایمان داشتم.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون،فرزاد باهر ارسباران قهرمان مسابقات جام جهانی تهران اظهار داشت،قبل از اغاز مسابقات به همه قول قهرمانی داده بودم و ا این جهت بسیار خوشحالم که این وعده عملی شد.

وی در ادامه در خصوص سطح مسابقات افزود،سطح مسابقات خیلی بالا بود و به دلیل حجم گسترده شرکت کننده با رقابت های سال گذشته متفاوت بود و با توجه به این مسئله که کسب امتیاز در این رقابت ها تاثیر بسزایی در رنک جهانی داشت همه ی ورزشکاران با انگیزه و با قدرت مبارزه می کردند.

قهرمان مسابقات جام جهانی تصریح کرد،پیش از مسابقات تمرینات زیادی داشتم چه قبل از اردو که در شهرمان تبریز زیر نظر مربیان هم تمرینات بدنسازی را انجام می دادم و هم تمرینات روتین شمشیربازی را پی گیری می کردم و پس از ان هم که با برگزاری اردو فشرده تیم ملی و حضور در ان  ورهنمودهای موثر اقای فخری به امادگی کامل رسیدم.

باهر در خصوص تکرار فینال سال گذشته وشکست حریف گرجی خود در دیدار نهایی  گفت،سال گذشته در همین مسابقات بازی را به ساندو بازادزه واگذار کردم اما پس از ان سه بار دیگر در برابر وی قرار گرفتم که هر سه بار او را شکست دادم و از این جهت شناخت کاملی داشتم ،خوشبختانه در دیدار پایانی هم علی رغم حساسیت ونزدیکی بازی برای بار چهارم در برابر وی به پیروزی رسیدم.

وی در پایان خاطر نشان کردپس از این نیز بعد از چند روز استراحت تمریناتم را از سر می گیرم و تمام تلاشم را به کار می بندم تا در مسابقات اسیایی که چند ماه دیگر در تایلند برگزار می شود به مدال طلا دست یابم.

۲۷ آذر ۱۳۹۱ ۱۴:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.