جهت یابی ایران در مسابقات جهانی چک و فنلاند شرکت می کند

جهت یابی ایران در مسابقات جهانی چک و فنلاند شرکت می کند
دبیر انجمن جهت یابی با تاکید بر اینکه هدف از تشکیل انجمن جهت یابی ، تعمیم آن در میان مردم بویژه نسل جوان است ، گفت : نخستین برنامه عملیاتی و کارگاه اموزشی جهت یابی برای علاقه مندان از نهم دیماه در باشگاه پاس شکل خواهد گرفت .
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون اضافه کرد : نخستین کارگاه بمدت سه روز برگزار می شود که طی آن 15 تن از اقایان و 15 نفر از خانم های علاقه مند در آن حضور می یابند.
وی افزود : این کارگاه چندین نوبت و تا هجدهم اسفندماه سالجاری ادامه خواهد داشت که در واقع این حرکت ، نخستین قدم انجمن جهت یابی برای آشنایی مردم و علاقه مندان به این رشته جالب است . 
همچنین بنا داریم سال اینده در مسابقات جوانان جهان در جمهوری چک و قهرمانی بزرگسالان جهان در فنلاند حضور یابیم .البته قرار است در اولین دوره مسابقات اسیا نیزشرکت کنیم که هنوز میزبان آن مشخص نشده ولی ما به عنوان مدعی شماره یک قاره ، در آن حضوری فعال خواهیم داشت .
وی افزود : جهت یابی در ایران 22 سال قدمت دارد و پیشتر در قالب تیم نیروهای مسلح در سوییس – کروواسی – استونی و برزیل حضور یافته که اخرین بار درسال 1390 در ریودوژانیرو شرکت کرد. در مسابقات جهانی برزیل در میان 35 کشور ، عنوان پانزدهمی دنیا را تصاحب کردیم ، ضمن اینکه در میان هفت کشور اسیایی ، تیم اول اسیا شدیم.

۲۷ آذر ۱۳۹۱ ۱۱:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.