تبریک رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک به قهرمانان دوومیدانی

تبریک رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک به قهرمانان دوومیدانی
رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک در پیامهای جداگانه ای قهرمانی تیم ملی دو ومیدانی کشورمان را در رقابتهای غرب آسیا تبریک گفتند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛محمد علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک و نائب رئیس شورای المپیک آسیا در پیام تبریک خود خطاب به افتخار آفرینان کشورمان آورده است:حضور قدرتمندانه تیم ملی دوومیدانی کشورمان در رقابتهای غرب آسیا و بدست آوردن بیش از 40 مدال طلا، نقره و برنز وکسب عنوان قهرمانی این رقابتها تنها گوشه ای از توانمندیها و پتانسیل بسیار بالای جوانان کشورمان را نشان می دهد.
لذا ضمن تبریک این قهرمانی به دوندگان کشورمان و مردم عزیز برای مدیریت پر تلاش و خستگی ناپذیر و مجموعه موفق فدراسیون و خانواده بزرگ دوومیدانی، بخصوص کادر فنی و ملی پوشان اعزامی به این رقابتها آرزوی موفقیت کرده و امید می رود در دیگر رقابتهای بین المللی پیش رو بازهم پرچم مقدس کشورمان را به اهتزاز در آورده و برای ملت بزرگ ایران پیام آور شادی باشید.
همچنین بهرام افشارزاده دبیر کل در پیام جداگانه ای عنوان داشت:قهرمانی مقتدرانه تیم ملی دوومیدانی اعزامی به رقابتهای غرب آسیا نشان داد این رشته راه خود را برای موفقیت در عرصع بین المللی یافته ومی رود با مدیریت شبانه روزی و دلسوزانه و همچنین برنامه ریزی و همدلی جامعه دوومیدانی،گام در مسیر پر افتخار جهانی و المپیک بگذارد که نمونه آن را درالمپیک لندن شاهد بودیم.
ضمن تبریک این موفقیت و خسته نباشید به مسئولین فدراسیون،کادر فنی و قهرمانان عزیز،امید می رود با عنایت به الطاف الهی و برنامه ریزی و تلاش های خستگی ناپذیر و حمایت های مسئولین و دعای خیر مردم،همچنان در دیگر رقابتهای پیش رو پیام آور شادی برای ملت بزرگ ایران باشید.




۲۶ آذر ۱۳۹۱ ۰۸:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.