افشارزاده:شیوه فعالیت ناظرین کمیته ملی المپیک تغییر خواهد کرد/ بزودی متخصصین و ناظرین را معرفی می کنیم

افشارزاده:شیوه فعالیت ناظرین کمیته ملی المپیک تغییر خواهد کرد/ بزودی متخصصین و ناظرین را معرفی می کنیم
دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان گفت: از این پس تمامی اعضای کمیته های تخصصی ستاد تدارکاتی کمیته ملی المپیک بعنوان چشم و ناظر کمیته در اردوها و مسابقات رشته های المپیکی حضور می یابند و تمامی مسایل را بدون کم و کاست به مسئولین ارائه می دهند.

بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان در خصوص برنامه ریزی های صورت گرفته برای حضور ناظرین در فدراسیونهای مختلف ورزشی اظهار داشت: ضمن احترام به فعالیت ها و برنامه های صورت گرفته در ادوار گذشته باید اعلام کنم که برای این دوره قصد داریم کار را از این شکل که یک نفر بعنوان ناظر در فدراسیون مستقر شده و اطلاعاتی ناقص به کمیته ارائه دهد خارج ساخته و کار را کانالیزه کنیم.
وی ادامه داد: طبق تصمیماتی که در هیات اجرایی کمیته ملی المپیک گرفته شده اعضای کمیته های تخصصی ستاد تدارکاتی بازیهای آسیاییی و المپیک کمیته ملی المپیک همانند کمیته های روانشناسی، بدنسازی، تغذیه، سنجش آمادگی ، فرهنگی و ... از این پس بصورت دوره ای از اردوها و مسابقات رشته های مختلف بازدید بعمل آورده و کیفیت پیاده سازی برنامه های ارائه شده از سوی فدراسوینها و مربیان آنان را زیر نظر می گیرند. مطمئنا هیچ کس بهتر از متخصصین امر که چکیده آنان را در ستاد گرد هم آورده ایم نمی تواند نظرات کارشناسی را در این زمینه ها بدهد .
افشارزاده یاد آور شد: مطمئنا این رویه باعث خواهد شد تا اعضای ستاد تدارکاتی بعنوان افرادی که خودشان باید بعد از مسابقات جوابگوی فعالیت های صورت گرفته و نظارت های بعمل آمده باشند، بررسی های دقیق تری را انجام داده و گزارشات کامل تری را ارائه دهند. ضمن اینکه با مشاهده کاستی ها و مشکلات در جهت رفع سریع و صحیح آن بکوشند.
وی از انتخاب چند متخصص ورزشی بعنوان ناظر جهت همراهی گروه نظارتی کمیته ملی المپیک خبر داد و گفت: همانگونه که اعلام شد کار از این پس گروهی و نظارتی دقیق خواهد بود که جهت بهره وری هر چه بهتر از تصمیمات قصد داریم تعدادی قهرمان و پیشکسوت ورزشی را نیز در رشته های مختلف انتخاب کنیم تا بعنوان متخصص و آگاه گروه نظارتی را همراهی کند.
در این خصوص بررسی ها صورت گرفته، گزینه ها مشخص شده و بزودی اسامی آنها را معرفی خواهمی کرد.
دبیر کل کمیته ملی المپیک در پایان گفت: تمامی این اقدامات برای موفقیت تیم ها و کاروان ورزشی کشورمان در میادین بین المللی بخصوص بازیهای آسیایی و المپیک پیش رو صورت می گیرد که امیدوارم ناظرین کمیته با اهتمام و آگاهی به مسئولیت خطیرشان این وظیفه را بخوبی انجام دهند ضمن اینکه از فدراسوینها و اعضای کادر فنی تیم ملی درخواست داریم همکاری نزدیک و دقیقی را با ناظرین داشته باشند. ناظرین ما نقش پلیسی ندارند بلکه کار آنان نظارت دقیق و ارائه گزارش برای رفع کمبودها، کاستی ها و احتمالا بی برنامگی هاست.


۲۸ اَمرداد ۱۳۸۸ ۱۱:۲۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.