برگزاری اولین دوره مسابقات فوتبال ساحلی غرب آسیا به میزبانی ایران

برگزاری اولین دوره مسابقات فوتبال ساحلی غرب آسیا به میزبانی ایران
رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی کشور از برگزاری اولین دوره رقابتهای فوتبال ساحلی غرب آسیا به میزبانی ایران خبر داد.
 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک سایت رسمی فدراسیون؛ پریا شهریاری-رئیس دپارتمان  فوتبال ساحلی در خصوص پیشنهادی که از سوی ایران به فدراسیون  فوتبال غرب آسیا  WAFF برای برگزاری مسابقات فوتبال ساحلی غرب آسیا  داده شده بود گفت: طی مذاکراتی که هفته گذشته با فدراسیون غرب آسیا داشتیم قرار است این موضوع در اولین جلسه هیات رییسه فدراسیون غرب آسیا که روز (20 دسامبر) 30 آذرماه برگزار خواهد شد،  مطرح و نتایج را به ما اعلام کنند.

وی افزود: فدراسیون غرب آسیا نامه ای به فدراسیونهای عضو خود مبنی بر دریافت اعلام آمادگی آنها برای حضور در این تورنمنت که از سوی ایران تاریخ 5 مارچ( 15 اسفندماه سال 91) پیشنهاد شده، ارسال کرده که ما منتظر جزئیات بیشتر و اخبار نهایی از سوی فدراسیون غرب آسیا هستیم.

شهریاری در پایان گفت: درخصوص مسابقات غرب آسیا در بخش بانوان نیز تاکید زیادی کرده ایم که این مسابقات نیز به میزبانی ایران برگزار شود تا بتوانیم تیم ملی فوتبال ساحلی بانوان را نیز تشکیل دهیم. فعلا منتظر جوابیه از سوی فدراسیون غرب آسیا بوده و امیدواریم با برگزاری این مسابقات برای بانوان فوتبال ساحلی کشورمان انگیزه ای بوجود آید. در طی این 3 سال از فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا مکررا درخواست کرده ایم که مسابقات رسمی بانوان را نیز برگزار کنند اما این دو مجموعه فعلاً برنامه ای ندارند و از کشورها درخواست شده تا نسبت به توسعه این رشته در کشور خود اقدام کنند.

۲۵ آذر ۱۳۹۱ ۱۲:۵۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.