اصغر گلی زاده صدر نشین جدید مسابقات

اصغر گلی زاده صدر نشین جدید مسابقات
در دور دهم اصغر گلی زاده به پیروزی دست یافت و با توجه به شکست پوریا درینی، به صدر جدول صعود کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون شطرنج،رقابتهای شطرنج قهرمانی آقایان کشور با حضور 31 شطرنجباز از سراسر ایران به میزبانی دانشگاه سیستان و بلوچستان از روز جمعه 17 آذرماه  آغاز به کار کرد.

این مسابقات در حالی آغاز شد که روز پنجشنبه 16 آذرماه جاری مراسم افتتاحیه مسابقات با حضور مهندس محمد جعفر کامبوزیا، رئیس فدراسیون شطرنج برگزار شد.

در مراسم افتتاحیه، دو مسابقه سیمولتانه مجزا در دو بخش آقایان و بانوان با حضور استاد بزرگ احسان قائم مقامی در بخش آقایان و استاد بزرگ بانوان شادی پریدر در بخش بانوان نیز در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد که در این دو مسابقه شطرنجبازانی از میان دانشجویان شطرنجباز حضور یافتند.

دور دهم دور نهم
در پایات دور نهم پوریا درینی با 7.5 امتیاز به صدرنشینی خود ادامه داد. پس از وی اصغر گلی زاده با 7 امتیاز در مکان دوم قرار دارد. ابراهیم احمدی نیا نیز با 6.5 امتیاز در جایگاه سوم ایستاده است.

دور هشتم

تساوی درینی در دور هشتم فاصله او را با دیگر رقیبان کاهش داد. وی در این دور برابر ابراهیم احمدی نیا مساوی کرد تا با 6.5 امتیاز کماکان در صدر جدول بماند. این در حالی بود که دو 5 امتیازی جدول موفق به پیروزی برابر حریفان خود شدند و شانس خود را برای کسب عنوان قهرمانی افزایش دادند. اصغر گلی زاده برابر مهرداد صداقتی (دیگر 5 امتیازی جدول) به پیروزی رسید و امیر کوثری نیا برابر احسان قائم مقامی به پیروزی دست یافت. به این ترتیب در پایان دور هشتم پس از پوریا درینی، اصغر گلی زاده و امیر کوثری نیا هر یک با 6 امتیاز در مکانهای دوم و سوم ایستادند. ابراهیم احمدی نیا، نیما جوانبخت و امین نصری نیز با 5.5 امتیاز در تعقیب صدرنشینان بوده و به ترتیب در مکانهای چهارم، پنجم و ششم قرار دارند.

دور هفتم

در پایان دور هفتم پوریا درینی با 6 امتیاز در صدر جدول قرار دارد. مهرداد صداقتی، اصغر گلی زاده، امیر کوثری نیا و ابراهیم احمدی نیا هر یک با 5 امتیاز در مکانهای دوم تا پنجم جای گرفته اند.


 
 

۲۵ آذر ۱۳۹۱ ۰۹:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.