رئیس کمیته ملی المپیک:میتوانیم در بازی های آسیایی بعد از سالها به اولین مدال تنیس روی میز دست پیدا کنیم

رئیس کمیته ملی المپیک:میتوانیم در بازی های آسیایی بعد از سالها به اولین مدال تنیس روی میز دست پیدا کنیم
رئیس کمیته ملی المپیک در آیین افتتاحیه رقابت های اپن جهانی تهران- فجر کاپ 2012 تنیس روی میز را ورزشی در حال شکوفایی عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ؛مراسم افتتاحیه رقابت های اپن جهانی تهران با حضور جمعی از مسئولین کشوری همچون مهندس علی‌آبادی رییس کمیته ملی المپیک، دکتر حمید سجادی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، دکتر حسین طلا نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ،نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس و عضو هیات رییسه فدراسیون، رمضانپور مدیر کل دفتر حراست وزارت ورزش و جوانان،شاهرخ شهنازی قائم مقام کنفدراسیون آسیا و رئیس آکادمی ملی المپیک، افشین بدیعی نایب رئیس منطقه آسیای میانه و مدیر توسعه فدراسیون جهانی در قاره آسیا، حسن پور رئیس اداره حراست فدراسیون های ورزشی، شاه‌کرمی مدیرکل تربیت‌بدنی وزارت نفت، فرامرزی مدیر عامل شرکت تجارت الکترونیک دی و پیشکسوتان تنیس روی میز از جمله امیر احتشام‌زاده ، مجید احتشام‌زاده ، محسن اسلامی و امیر میرصادقی برگزار شد.
در این مراسم رئیس کمیته ملی المپیک ضمن خوش آمد گویی به تمامی مهمانان و حاضرین و تمامی شرکت کنندگان از تمامی کشورهای مختلف ، تنیس روی میز به عنوان یک ورزش همگانی و در دسترس همه ،در همه ادارات ،سازمانها ،کارخانه ها و پارکها ،ورزشی انرژیک زیبا و دیدنی عنوان کرد.
در این مراسم مهندس علی آبادی در سخنرانی خود ضمن تاکید در پیشرفت چشمگیر تنیس روی میز در چهار سال اخیر اعلام کرد: تنیس روی میز در کشور مان در حال شکوفایی است و حضور ورزشکاران عزیزمان در المپیک چه در بخش بانوان و آقایان این نوید را می دهد که ما می توانیم در تنیس روی میز آینده درخشانی داشته باشیم و مطمئن هستم با مدیریتی که امروز در تنیس روی میز ما فعالیت می کند و در سطح کشور حضور دارد در حال توسعه این ورزش هستیم و طبق گفته های رئیس فدراسیون ما میتوانیم در بازی های آسیایی بعد از سالها به اولین مدال تنیس روی میز دست پیدا کنیم.
علی آبادی در ادامه تصریح کرد : همین جا اعلام میکنم برای این ورزش زیبا و دوست داشتنی و با توجه به تحرکی که مدیریت این فدراسیون دارد، کمیته ملی المپیک در کنار وزارت ورزش کنار این فدراسیون خواهد بود و قول همکاری در تمامی زمینه ها  را می دهیم  و امیدوار هستیم فدراسیون در مسیر برنامه ریزی خود موفق باشند و ما بتوانیم در بازی های آسیایی ،بعد از سالها به مدال ارزشمندی دسترسی پیدا کنیم.
رئیس کمیته ملی المپیک در پایان تصریح کرد، امیدوار هستم که این مسابقات بزرگ و ارزشمند به نحو عالی برگزار شود و در پایان آرزو می کنم که همه مسافرانی که از کشورهای مختلف به جمهوری اسلامی ایران آمده اند با سلامتی و صحت به کشورهای خود بازگردند. تشکر میکنم و همه شما را به خدای بزرگ می سپارم.

۲۵ آذر ۱۳۹۱ ۰۸:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.