برگزاری جلسه هیات اجرایی فدراسیون جهانی ورزش های زورخانه ای

برگزاری جلسه هیات اجرایی فدراسیون جهانی ورزش های زورخانه ای
هیات اجرایی فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه با حضور اعضایی از کشورهای جمهوری اسلامی ایران، عراق، افغانستان، ایالات متحده، تاجیکستان، بنین و لیتوانی هم زمان با پنجمین مجمع عمومی IZSF برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک سید امیر حسینی دبیرکل IZSF گفت: یکی از برنامه های قبل از مجمع عمومی، برگزاری آخرین جلسه هیات اجرایی است که صبح امروز در مرکز آموزش و پژوهش های بین المللی وزارت امور خارجه برگزار می شود.
وی با اشاره به این که هیات اجرایی یکی از ارکان اصلی فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای است، افزود:  بر اساس ماده 16 اساس نامه هیات اجرایی IZSF   مرکب از 17 نفر عضو، شامل رئیس فدراسیون، دبیرکل و روسای کنفدراسیون های قاره ای، خزانه دار و دیگر اعضاء است.
حسینی ادامه داد: پنجمین مجمع عمومی فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای صبح فردا  برگزار می شود و اعضاء هیات رییسه و هیات اجرایی فدراسیون را برای یک دوره چهار ساله انتخاب می کنند.
دبیرکل فدراسیون جهانی ورزش های زورخانه ای با اشاره به مشارکت 51 کشور در مجمع عمومی افزود:  اعضایی از کشورهای ایران، افغانستان، ازبکستان، تاجیکستان، پاکستان، عراق، قزاقستان، هند، اندونزی، فیلیپین، نپال، قرقیزستان، چین تایپه، تایلند و ژاپن ازقاره  آسیا، و لیتوانی، گرجستان، جمهوری آذربایجان، استونی، بلاروس، اکراین، لاتویا، روسیه و فرانسه از قاره اروپا و بنین، تانزانیا، اوگاندا، آفریقای جنوبی، نیجریه، ساحل عاج، نیجر، کنیا، زیمباوه، مالی، موزامبیک، توگو، موریتانی، و مالاوی از قاره آفریقا در این مجمع حضور می یابند و مالزی، استرالیا، دانمارک و لهستان نیز با اعلام قبلی غیبت دارند.


۲۵ آذر ۱۳۹۱ ۰۸:۳۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.