حضور رنک های برتر شمشیربازی دنیا در ایران

حضور رنک های برتر شمشیربازی دنیا در ایران
رنک های برتر شمشیربازی دنیا جهت حضور در مسابقات جام جهانی به ایران می آیند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل ازسایت فدراسیون شمشیربازی،دهمین دوره رقابت های جام جهانی شمشیربازی با حضور ورزشکارانی از سراسر جهان از روز شنبه 25 آذر به میزبانی تهران در سالن شهید افراسیابی مجموعه ورزشی شیرودی آغاز خواهد شد.

بر این اساس،تا کنون 13 کشور اروپایی واسیایی آمادگی خود را برای شرکت در این رقابت ها اعلام کرده اند که در مقایسه با سال گذشته رشد دو برابر ی داشته است.

همچنین به دلیل ارزش واعتباری که این رقابت ها دارد و در تقویم جهانی شمشیربازی به ثبت رسیده شاهد حضور ورزشکاران مطرح جهان در این رشته خواهیم بود که از ان جمله می توان به فردریک ون در هوستن (رنک 2 دنیا) که سال گذشته از کشور دانمارک در رقابت های اسلحه اپه شرکت کرد وعنوان نخست را کسب کرد اشاره کرد و به همراه وی نیز کیرستین پاتریک که رنک 19 را در اختیار دارد در این رقابت ها شرکت خواهد کرد.

 شرکت کنندگان پرتغالی رنک های14 و29 را در اختیاردارند، قزاق ها رنک 55 را دارند ، شمشیربازان آذربایجانی نیز با رنک 58 ،95 و99 عازم این مسابقات شده اند.

از کشورمان نیز در اسلحه اپه حسین جعفری با رنک 57 جهان و چهارم آسیا، بهداد مرادی با رنک 64 جهان وپنجم آسیاوامید فعال قیومی با رنک 93 جهان و 7 آسیا در این رقابت ها حضور دارند.


همچنین فرزاد باهر ارسباران رنک 27 جهان و رنک نخست آسیا را در اختیار دارد ، سال گذشته نیز مدال نقره این رقابت ها را کسب کرد، پس از وی سجاد پورسلمان با رنک 58 جهان ورنک چهارم آسیا قرار دارد، از شرکت کنندگان اسلحه سابر در این دوره از رقابت ها به شمار می روند.

۲۲ آذر ۱۳۹۱ ۱۴:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.