پس از اتمام دوران مصدومیت؛کورش رجلی: به مدال جهانی مکزیک می اندیشم

پس از اتمام دوران مصدومیت؛کورش رجلی: به مدال جهانی مکزیک می اندیشم
کوروش رجلی ملی پوش تکواندو کشورمان که پیش از اعزام به مسابقات جام جهانی "آروبا" با مصدومیت مواجه و از همراهی تیم ملی تکواندو به این رقابتها باز ماند، هم اکنون با برخورداری از شرایط جسمانی مساعد ، به زودی به میدان رقابتها باز می گردد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛کوروش رجلی دارنده مدال طلای مسابقات جام جهانی 2010 چین، درباره نحوه مصدومیت و روند درمان بیان کرد:
متاسفانه پیش از اعزام به مسابقات جام جهانی آروبا و در زمان پیگیری آخرین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی، با آسیب دیدگی شدیدی از ناحیه رباط پا مواجه شدم و که این امر مرا از همراهی تیم و حضور در معتبرترین میدان رقابت تکواندو محروم ساخت.
وی افزود: در این مدت با حمایت های مسئولان فدراسیون و پیگیری مراحل درمان و پس از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت، هم اکنون با برخورداری از شرایط مطلوب جسمانی و روحی، برای تصاحب مدال طلای مسابقات جهانی مکزیک که تیر ماه سال آینده برگزار می گردد، تمرینات آماده سازی خود را به پیگیری خواهم کرد.
دارنده مدال طلای مسابقات جام جهانی 2010 چین اظهار کرد: به منظور از بین بردن خلاء پیش آمده در دوران مصدومیتم، تمرینات خود را به صورت جدی و با برنامه ریزی دقیق و تا زمان برگزاری اردوهای مجدد تیم ملی انجام می دهم، تا پس از شرکت در اردوهای تیم ملی و دستیابی به آمادگی صدرصد، با طلای رقابتهای مکزیک، ناکامی مسابقات آروبا را جبران کنم.
وی در خصوص بازگشت خود به مسابقات لیگ برتر تکواندو گفت: در یازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر تکواندو، به عنوان هوگوپوش تیم شرکت ملی حفاری ایران حضور دارم و با توجه به اینکه تا سه هفته آینده و پس از اتمام کامل دوران مصدومیت، به شرایط آرمانی خواهم رسید، با حضور مجدد در هفته های پایانی دور رفت این مسابقات، توانانیی خود را به رقیبان ثابت خواهم کرد.
۲۲ آذر ۱۳۹۱ ۱۲:۵۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.