پنجمین مجمع عمومی فدراسیون جهانی ورزش های زورخانه ای برگزار می شود

پنجمین مجمع عمومی فدراسیون جهانی ورزش های زورخانه ای برگزار می شود
پنجمین مجمع عمومی فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای شنبه و یک شنبه 25 و 26 آذرماه 1391 با حضور رئسای فدراسیون ها و اعضایی از 49 کشور در تهران برگزار می شود.
سیدامیر حسینی دبیرکل IZSF با بیان این خبر گفت: بر اساس ماده ده اساس نامه فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای، مجمع عمومی نهاد عالی“IZSF” می باشد که در آن رئیس و اعضاء هیأت اجرائی  IZSF انتخاب می شوند و  اعضای مجمع را نمایندگان کشورهای عضو (رسمی) و اعضاء هیئت اجرائی تشکیل می دهند.

دبیرکل IZSF افزود: علاوه بر 49 عضو که برای حضور در مجمع اعلام آمادگی کرده اند، جاسم محمد جعفر وزیر ورزش و جوانان عراق و محمدانور جکدلک وزیر مشاور در امور ورزش و جوانان و والی ولایت قندوز، سلیمان عبدالواحداف مشاور ورزشی رییس جمهور تاجیکستان از جمله اعضای هیات رییسه هستند که در مجمع حضور می یابند.

وی با اشاره به برگزاری نخستین مجمع عمومی IZSF هم زمان با مجمع موسسان در مهرماه 1381 گفت:  مجمع دوم هم زمان با نخستین دوره مسابقات ورزش های زورخانه ای قهرمانی آسیا در تهران، مجمع سوم در کره و مجمع چهارم نیز در بنگلادش برگزار شده است.

حسینی با اشاره به برنامه های پیش بینی شده گفت: علاوه بر برگزاری مجمع عمومی، جلسه هیات اجرایی و کمیته  فنی، هم اندیشی ورزش های زورخانه ای و آیین پهلوانی و بازدید از زورخانه ها نیز از دیگر برنامه های این رویداد است.

وی با اشاره به سرپرستی حاج محمدرضا طالقانی بر فدراسیون زورخانه کشورمان گفت: امیدواریم از این پس شرایط به گونه‌ای پیش برود که شاهد حضور پررنگ ایران در کنفدراسیون آسیایی این ورزش باشیم، چرا که در حال حاضر در قاره آفریقا به مراتب بیش از آسیا، فعالیت در این زمینه انجام می‌شود.

دبیرکل IZSF با بیان این که تصویب عضویت ورزش زورخانه در شورای المپیک آسیا یکی از اهداف اساسی و اصلی  IZSF است گفت: ضروری است وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک اهتمام جدی به خرج دهند تا به این هدف مهم دست یابیم تا ورزش زورخانه از ظرفیت های بازی های آسیایی بهره مند شود.

دبیرکل فدراسیون جهانی ورزش های زورخانه ای با تقدیر از مساعدت های وزارت امورخارجه گفت: برگزاری این رویداد مهم بدون مساعدت وزارت امورخارجه میسر نبود که لازم است از تلاش هایشان تشکر و قدردانی شود.

سیدامیر حسینی افزود: در برگزاری پنجمین مجمع عمومی IZSF علاوه بر وزارت امور خارجه، وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، صداوسیما، فدراسیون ورزش های زورخانه ای ایران، شهرداری تهران، بیمه آرمان، موسسه مالی فردوسی و پتروشیمی شازند اراک حامی فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای هستند.

فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای مهرماه 1383 بعد از 4 سال تلاش، فعالیت علمی و رایزنی های بین المللی با مشارکت مقامات عالی رتبه ورزشی22 کشور جهان در تهران تاسیس شد. IZSF در طول 8 سال گذشته با معرفی این ورزش در 66 کشور جهان، بیش از 55 دوره آموزشی در سراسر جهان، 23 رقابت قاره ای، بین المللی و جهانی و 8 هم اندیشی علمی برگزار کرده و 2 باب زورخانه در افغانستان و تاجیکستان ساخته است.
 



۲۲ آذر ۱۳۹۱ ۱۲:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.