صمیمی:هدفم مسابقات آسیایی و جهانی سال آینده است

صمیمی:هدفم مسابقات آسیایی و جهانی سال آینده است
پرتابگر دیسک ایران گفت: فرقی نمی‌کند که در مسابقات دوومیدانی غرب‌آسیا من قهرمان شوم یا برادرم.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون دوومیدانی محمد صمیمی، در مورد میزان آمادگی اش برای حضور در رقابت‌های غرب آسیا اظهار داشت: تمریناتم سنگین و پرفشار دنبال می‌شود. اردوی خوبی را پشت سر گذاشته ایم و در رقابت‌های غرب آسیا نیز با ۷۰ درصد توان شرکت می‌کنم. این مسابقات سطح چندان بالایی ندارد و به همین دلیل نمی‌توانیم تمام توان خود را بگذاریم. بیشتر تلاش ما برای مسابقات سال آینده قهرمانی آسیا و جهان است. بیشتر می‌خواهیم در این مسابقات محک بخوریم.
وی گفت: در دوره گذشته این رقابت‌ها من دوم شدم و برادرم محمود اول شد. در این دوره نیز باز هم مدعی اصلی ما هستیم. ۲ پرتاب کننده قطری هم هستند که بالای ۶۱ متر پرتاب می‌کنند.
پرتابگر دیسک تیم ملی ایران در مورد رکوردش در تمرینات عنوان کرد: پرتابی در تمرینات انجام نداده‌ام و آخرین رکوردم برای مسابقات لیگ بود. چون بدنم هنوز برای پرتاب آماده نیست نمی توانم رکوردی را بگویم.
صمیمی در مورد برنامه‌اش پس از غرب آسیا خاطرنشان کرد: بعد از این مسابقات باز هم تمریناتم را در اصفهان انجام می‌دهم و برای مسابقات سال آینده آماده می‌شوم. سال ۹۲ احتمالا در چند مسابقه جایزه بزرگ هم شرکت خواهم کرد. ضمن اینکه رکوردهای ورودی مسابقات جهانی هم یک متر بیشتر شده است و باید تلاش بیشتری کنیم.
دومین دوره رقابت‌های دوومیدانی غرب‌ آسیا از ۲۲ آذرماه در دوبی امارات برگزار خواهد شد.

۲۲ آذر ۱۳۹۱ ۰۹:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.