نایب قهرمان دومیدانی به دنبال قهرمانی غرب آسیا

نایب قهرمان دومیدانی به دنبال قهرمانی غرب آسیا
دومین دوره رقابت‌های دوومیدانی غرب آسیاز (چهارشنبه) در دوبی امارات آغاز می‌شود و تیم ایران، نایب قهرمان دوره گذشته به دنبال قهرمانی است.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک  و به نقل از سایت دوومیدانی ایران، دومین دوره رقابت‌های دوومیدانی غرب آسیا از ۲۲ آذرماه در دوبی امارات برگزار می‌شود و تیم کشورمان که در دوه نخست مسابقات که در حلب سوریه برگزار شد، با کسب ۱۰ مدال طلا، هفت نقره و شش برنز، پس از بحرین عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد و در این دوره با کاروانی ۶۰ نفره راهی این رقابت‌ها شد.
هر ۱۲ کشور حاضر در منطقه غرب آسیا برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند. بحرین که در دوره گذشته عنوان قهرمانی را از آن خود کرده بود، در این دوره نیز اصلی ترین مدعی عنوان قهرمانی محسوب می‌شود.
از میان ورزشکاران المپیکی ایران می‌توان به حضور کاوه موسوی، ابراهیم رحیمیان، رضا قاسمی و لیلا رجبی اشاره کرد و سایر نفرات به دلایل مختلف از حضور در این مسابقات انصراف داده‌اند.
مریم طوسی که عنوان سریعترین دونده بانوان ایران را در اختیار دارد و در دوره قبلی ۲ مدال نقره را کسب کرده بود، به دلیل آسیب دیدگی نتوانست کاروان ایران را در این رقابت‌ها همراهی کند. مسئولان فدراسیون دوومیدانی امید زیادی داشتند با حضور او تیم ایران در دوهای ۱۰۰ و ۲۰۰ متر ۲ مدال خوش رنگ طلا را از آن خود کند، اما این اتفاق نیفتاد و باید دید نفرات جایگزین چه نتیجه‌ای را کسب خواهند کرد.

۲۲ آذر ۱۳۹۱ ۰۹:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.