فرشاد عربی: با قدرت بر می گردم

فرشاد عربی: با قدرت بر می گردم
نایب قهرمان ووشوی جهان بعد از عمل جراحی زانوی خود گفت: خوشبختانه جراحی موفقیت آمیزی داشتم و قطعا با این شرایط به رقابتهای برون مرزی سال آینده نیز خواهم رسید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ووشو، "فرشاد عربی" در این باره اظهار داشت: طی هفته گذشته به دلیل پاره شدن ACL زانوی راستم زیر نظر دکتر رازی مورد عمل جراحی قرار گرفتم تا بتوانم هر چه زودتر خود را برای برنامه های سال جدید و رقابتهای آتی آماده کنم.
وی ادامه داد: خوشبختانه با نظر پزشک معالج تصمیم بر این شد تا هفته آینده بخیه پایم را باز کنم و از هفته بعد نیز فیزیوتراپی را آغاز کنم و قرار بر این شد تا تمرین و نرمش های سبک را انجام دهم تا بتوانم عضله های خود را در حالت آماده نگه دارم.
عربی تاکید کرد: از ماه آینده نیز تمرینات تالو را شروع می کنم البته حرکات پرشی را به دلیل فشار زیادی که به پا وارد می شود نمی توانم انجام دهم و فقط حرکات تالو را برای تقویت عضلات بدنم تکرار می کنم.
عنوان دار رقابتهای جهانی و آسیایی در بخش تالو افزود: عمل سختی داشته ام اما با وجود توانمندی های پزشک معالج و حمایتهای مسئولین فدراسیون ووشو قطعا تا 5 ماه آینده دوباره به دنیای قهرمانی باز خواهم گشت ضمن اینکه از همین الان به رقابتهای وورلدرگیمز کلمبیا که سال آینده برگزار می شود، فکر می کنم و متعاقب آن تمرکز اصلی ام را برای رقابتهای جهانی مالزی خواهم گذاشت.
وی در خصوص رقابتهای لیگ و حضورش در تیم پرشین افزود: برای حضور در رقابتهای لیگ با تیم پرشین قرارداد بستم که متاسفانه در تمرینات این تیم به دلیل انجام حرکات بسیار سخت پایه ای دچار آسیب دیدگی شدم و با این شرایط حضور در این تیم را از دست دادم.

۲۱ آذر ۱۳۹۱ ۱۳:۲۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.