رئیس کمیته فنی واترپلو آسیا:جوانان 10 سال آینده واترپلو ایران را بیمه می کنند

رئیس کمیته فنی واترپلو آسیا:جوانان 10 سال آینده واترپلو ایران را بیمه می کنند
رئیس ایرانی کمیته فنی واترپلو آسیا با بیان اینکه واترپلو ایران از پشتوانه غنی نیروی انسانی در رشته واترپلو برخوردار است، تاکید کرد : این نسل می تواند 10 سال آینده واترپلو ایران را بیمه کند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ؛ خسرو امینی رئیس کمیته فنی واترپلو آسیا با بیان این مطلب در خصوص عملکرد تیم واترپلو جوانان ایران در مسابقات جهانی استرالیا تصریح کرد : نکته ای که باید در ارزیابی تیم های این رده سنی (کمتر از 18 سال ) مورد توجه قرار گیرد، نوسان موجود در عملکرد تیم هاست که با توجه به شرایط سنی و احساسی بازیکنان در نتیجه گیری بسیار تاثیر گذار است.

وی افزود : تیم واترپلو جوانان با توجه به شرایط موجود و تدارکی که برای این تیم انجام شده بود عملکرد قابل قبولی داشت و به اعتقاد من بازیکنان و کادر فنی برای نتیجه گیری این تیم نهایت تلاش خود را انجام دادند.

امینی ادامه داد : اعتقاد دارم تیم واترپلو جوانان می توانست در آخرین دیدار خود مقابل کانادا که به برتری 11 بر 8 حریف انجامید بازی بهتری را ارائه کند و با پیروزی برابر این تیم حداقل در رده یازدهم جهان قرار بگیرد که در این مسابقه تیم ما اسیر کم تجربگی و نداشتن دیدارهای تدارکاتی بین المللی شد.

وی اضافه کرد : تیم ما در این دوره از مسابقات نشان داد بازیکنان ما از فیزیک بدنی مناسبی برخوردارند و برای حضور در چنین تورنمنتی آمادگی جسمانی لازم را داشتند و این ویژگی می تواند یک فاکتور ارزشمند و تعیین کننده برای این نسل واترپلو ایران باشد.

رئیس کمیته فنی واترپلو آسیا با بیان اینکه ایران می تواند جایگاه گذشته خود را در واترپلو آسیا بدست آورد تصریح کرد : متاسفانه در سالهای اخیر واترپلو ایران از قافله آسیا عقب مانده و اعزام نشدن تیم های کمتر از 19 سال به قزاقستان و تیم بزرگسالان به مسابقات قهرمانی آسیا در عقب ماندگی واترپلو ایران تاثیر گذار بود اما اعتقاد دارم در فاصله دو سالی که تا بازیهای آسیا باقی مانده است می توانیم در سایه نگاه حرفه ای، برنامه ریزی بلند مدت، تمرینات مستمر و جدی و تدارکات مناسب گذشته پر اقتخار واترپلو ایران در آسیا را تکرار کنیم.

امینی با بیان اینکه واترپلو ایران از نسل مستعدی برای اوج گیری در آسیا برخوردار است، اظهار داشت : واترپلو ایران با در اختیار داشتن تیم کمتر از 18 سال و تیم کمتر از 20 سال که به مسابقات قزاقستان اعزام نشد و تعدادی از بازیکنان با تجربه از پشتوانه قابل اتکایی در واترپلو برخوردار است که می تواند بار دیگر جایگاه واقعی خود را در واترپلو آسیا بدست آورد.

۲۱ آذر ۱۳۹۱ ۱۲:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.