مربی تیم ملی والیبال نشسته:در تیم جوانان هم جوانگرایی کرده ایم

ترکیب تیم ملی والیبال نشسته جوانان کشورمان نسبت به دوره های گذشته متحول شده است و تنها دو بازیکن سال های گذشته این تیم در اردو حضور دارند و سایر والیبالیست های این تیم به تیم ملی والیبال نشسته بزرگسالان دعوت شده اند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ بهمن دلقندی، مربی تیم ملی والیبال نشسته جوانان جانباز و معلول با اشاره به این مطلب، افزود : هم اکنون ورزشکاران حاضر در اردو خود را برای شرکت در مسابقات جوانان جهان آماده ومی کنندو با توجه به سابقه درخشان تیم های ملی والیبال نشسته کشورمان، قهرمانی در این بازیها دور از دسترس نخواهد بود .
وی ادامه داد با توجه به تمرینات مستمری که تاکنون سپری کرده ایم، از آمادگی مطلوبی برخورداریم و امیدوارم تا شروع مسابقات جوانان جهان که آبان ماه سال جاری به میزبانی کشورمان برگزار می شود به آمادگی نهایی برسیم.
مربی تیم ملی والیبال نشسته جوانان جانباز و معلول خاطرنشان کرد: اردوی تیم ملی والیبال نشسته جوانان کشورمان با حضور 15 ورزشکار در شهرستان محلات درحال برگزاری است که در نهایت 12 والیبالیست جانباز و معلول به مسابقات جهانی دعوت می شوند.
وی ادامه داد: اردوی آینده تیم ملی والیبال نشسته جوانان کشورمان پس از ماه مبارک رمضان برگزار می شود.
دلقندی در پایان با ابراز خوشحالی از قهرمانی تیم والیبال نشسته در مسابقات پنج جانبه اکراین خاطر نشان کرد : تیم والیبال نشسته کشورملن همیشه در مسابقات حضوری مقتدرانه از خود نشان داد و امیدوارم این موفقیتها در آینده برای ورزشکاران جانباز و معلول ایران ادامه داشته باشد .
۲۸ اَمرداد ۱۳۸۸ ۱۰:۲۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.