پس از کسب عنوان نایب قهرمانی جهان؛ پومسه روهاچهارشنبه به تهران باز می گردند

پس از کسب عنوان نایب قهرمانی جهان؛ پومسه روهاچهارشنبه به تهران باز می گردند
ملی پوشان تکواندو کشورمان پس از کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات پومسه قهرمانی جهان 2012 "کلمبیا"، فردا به تهران باز می گردند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ؛ تیم ملی تکواندو کشورمان پس از حضور در هفتمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی جهانی 2012 "کلمبیا" با کسب (2 مدال طلا، 3 نقره و 5 برنز) و عنوان نایب قهرمانی این رقابتها ، بامداد فردا چهارشنبه بیست ودوم آذر ماه ساعت 3:40 وارد تهران می شود.

هفتمین دوره از رقابتهای پومسه قهرمانی جهان با حضور 553 تکواندو کار از 53 کشور، در دو بخش بانوان و آقایان و در دو قسمت تیمی و انفرادی، از پنجشنبه 16 آذر به مدت 4 روز درسالن «سن آنتونیو» شهر تونجای کلمبیا برگزار شد.

در پایان این رقابتها تیم کره جنوبی باکسب (8 مدال طلا،2 نقره و2 برنز) عنوان قهرمانی را تصاحب کرد ،پومسه روهای کشورمان با کسب (2مدال طلا، 3نقره و 5 برنز) بر سکوی نایب قهرمانی ایستادند و تیم های آلمان و اسپانیا با کسب (2 مدال طلا،1 نقره و 3 برنز) به صورت مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

گفتنی است: دراین دوره از رقابتها تیم ملی تکواندوی ایران با حضور 7 پومسه رو در بخش آقایان (محمد مهدی جمشیدی، حسین بهشتی، علی سلمانی، حسن زاهدی، مهدی جمالی، احمد اخلاقی و محمد نادری) و 5 ورزشکار در بخش بانوان (نسترن ملکی، کلثوم ملامددخانی، بهاره قادریان، ساناز خرمی پورو بدری اسدی ) در هر دو قسمت حضور داشت.

"شین چال کانگ" و "یوجین کانگ"کره ای به عنوان سرمربی و مربی تیم، زهرا سروی سرپرست تیم و غلامحسن ذوالقدری به عنوان مدیر) ملی پوشان را در این دوره از رقابتها همراهی می کردند.

۲۱ آذر ۱۳۹۱ ۱۰:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.