پورکاظمی: کمیته خدمات درمانی رضایت ورزشکاران را جلب کرده است

پورکاظمی: کمیته خدمات درمانی رضایت ورزشکاران را جلب کرده است
رییس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: فعالیت های برنامه ریزی شده و هدفمند کمیته خدمات درمانی رضایت ورزشکاران را جلب کرده است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از روابط عمومی فدراسیون پزشکی ورزشی، دکتر لطفعلی پورکاظمی در نشست مسوولین کمیته های خدمات درمانی هیات های پزشکی ورزشی، اظهار داشت : با توجه به تمهیدات اندیشیده شده خوشبختانه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری مناسبی برای کمیته های خدمات درمانی فراهم گشته که این امر سبب تسهیل و تسریع در پرداخت هزینه های حق العلاج و رضایتمندی ورزشکاران شده است.
پورکاظمی از توسعه حوزه پزشکی ورزشی و امکان دستیابی آحاد جامعه ورزش به خدمات درمانی به عنوان اولویت برنامه ریزی های صورت گرفته نام برد و گفت: اطلاع رسانی در حوزه روابط عمومی از طریق انتشار بروشور و پوسترهای آموزشی نقش بسیار مهمی در تحقق مطروحه داشته و همچنین منجربه افزایش سطح آگاهی ورزشکاران با آسیب های ورزشی شده است.
رییس فدراسیون پزشکی ورزشی افزود: روابط عمومی و رسانه با توجه به نیازهای متقابل و اهداف مشترک همواره با بهره گیری از ابزارهای کارآمد در راستای اطلاع رسانی تعاملی دوسویه و سازنده داشته اند و این مهم سبب دستیابی به رسالت پشتیبانی از ورزش قهرمانی و سلامت همگانی خواهد شد.
وی ایجاد بسترهای لازم جهت نهادینه نمودن فرهنگ بیمه ورزشی و بهره مندی ورزشکاران از خدمات پزشکی ورزشی را بسیار مهم ارزیابی نمود و اظهار داشت: با همکاری و مساعدت ادارات ورزش و جوانان استانها، فعالیت های آموزشی هیأت های پزشکی در سطح باشگاههای ورزشی گسترده تر شده و یقیناً منجربه بهبود عملکرد و کارایی ورزشکاران خواهد شد.
دکتر پورکاظمی تلاش های صورت گرفته در کمیته روابط عمومی فدراسیون جهت انتشار مطالب علمی و آموزشی را قابل تقدیر دانست و بر لزوم گسترش این فعالیتها در استانها نیز تاکید کرد.
در این مراسم که دکتر غلامرضا نوروزی، دبیر و دکتر فرزاد شارکی، رئیس کمیته خدمات درمانی فدراسیون حضور داشتند پس از بحث و بررسی درباره مسایل و مشکلات کمیته خدمات درمانی در استان های مختلف ، برترین های این کمیته به شرح زیر مورد تقدیر قرار گرفتند:

گروه اول:1- نیره جولایی(البرز)2-محمد علی کلباسی(اصفهان)3- بهنام قلی بیک(خوزستان)

گروه دوم:1- نفیسه وخشوزری(یزد)2-عباس محمدی3- حسین علیزاده(کرمان)

گروه سوم:فروغ رضا پوریان(چهارمحال و بختیاری)2-محمد عادلپور(زنجان)3- محمد هادی جعفری(سیستان و بلوچستان)

۲۰ آذر ۱۳۹۱ ۱۲:۲۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.