جهت حضور در رقابتهای سلاح های بادی آسیا؛تیراندازان امشب عازم مانچانگ چین می شوند

جهت حضور در رقابتهای سلاح های بادی آسیا؛تیراندازان امشب عازم مانچانگ چین می شوند
تیم ملی تیراندازان در سه رده سنی و دوگروه بانوان وآقایان جهت حضور در مسابقات قهرمانی سلاحهای بادی آسیا ، امشب راهی چین می شوند .
الهام هاشمی ، مربی تیم ملی تفنگ با بیان این خبر به سایت کمیته ملی المپیک ، افزود : امروز آخرین تمرینات تیم ملی که از اول مهرماه شروع شده بود  پایان می گیرد تا گروه اول تیراندازان فردا اعزام شوند .
وی ادامه داد مسابقات روز چهارشنبه 22 آذرماه در شهر مانچانگ شروع می شود و تا 28 آذر ماه ادامه دارد .
مربی تیم ملی درخصوص تعداد تیراندازان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت : بر اساس تصمیمات اولیه و توافقات صورت گرفته مقرر بود 36 تیرانداز با توجه به نتایج سه رکور گیری صورت گرفته انتخاب و اعزام شوند که مشکلات مالی فدراسیون مانع از انجام این تصمیم شد و تیم با ترکیبی 16 نفره راهی مسابقات قهرمانی آسیا که مهمترین رویداد برای تیراندازی در این سال می باشد ، می شوند .
در ادامه هاشمی با بیان این نکته که تیراندازان در دوره قبلی این رقابت ها موفق به کسب 17 مدال رنگارنگ شده بودند افزود : قطعا حضور تیم کامل تیراندازان که بخشی از آنان در این دوره با تجربه تر از دوره های قبل بودند به ارتقای مدال های تیم  کمک شایانی می کرد که  با عنایت به مشکلات یاد شده از این مهم محروم شدیم .
مربی تیم ملی تفنگ در خاتمه افزود ، رقیب اصلی ما در این مسابقات تیراندازان چینی که میزبانی را دارند ، می باشند ولی در مجموع از وضعیت تیراندازان ملی پوش راضی هستم و امیدوارم موفق تر از پیش در این مسابقات حاضر شویم .
سپهر صفاری، محمدرضا محمودی، سیدسعید ساداتی، منیژه زارع، مینا احمدی و مهسا اروجی برای ایران در رشته تپانچه به میدان می روند . همچنین سولماز نقی لو، نوشین شهبازی فرد، مائده السادات امین زاده، الهه احمدی، صفیه صحراگرد، سیده زهرا هاشمی، نجمه خدمتی، سیدمحمدرضا سامع، هامون یوسفی و امیرحسین گل پسند تیراندازان رشته تفنگ تیم ملی ایران می باشند که در این رقابتها به مصاف رقبای خویش می روند .

۲۰ آذر ۱۳۹۱ ۱۱:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.