سرمربی تیم ملی بوکس جوانان:در رقابتهای جهانی فاصله کمی تا مدال جهانی داشتیم

سرمربی تیم ملی بوکس جوانان:در رقابتهای جهانی فاصله کمی تا مدال جهانی داشتیم
این تیمی که راهی رقابتهای جهانی شد یکی از جوانترین و بهترین تیمهای سالهای اخیر بود که انصافا به رغم کم تجربگی مبارزات خوبی از خود برابر حریفان خارجی به نمایش گذاشت.
اکبر احدی، سرمربی تیم ملی بوکس جوانان اعزامی به رقابتهای جهانی ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت: ما حتی تا یک هفته مانده به اعزام به دلیل مشکلات مالی معلوم نبود می توانیم تیم ببریم به ایروان یا نه، ولی کمک کمیته ملی المپیک و شخص افشارزاده و تلاش مسولان فدراسیون باعث شد تا این سفر انجام شود  که باید از این بابت تشکر ویژه داشته باشم که این فرصت را برای جوانان فراهم کردند.
وی ادامه داد:همین که بچه های جوان ما توانستند در این مسابقت شرکت کنند خیلی ارزشمند است بطوریکه کشورهای مختلف جهان مثل ایتالیا، قرقیزستان، عراق و ازبکستان خواستار این شدند که در اردوهای بوکس ایران شرکت کنند و یا ما به تورنمنت آنها برویم.در واقع  اگر بوکسورهای ما ضعیف بودند هیچ وقت چنین درخواستهایی صورت نمی گرفت. ما می توانستیم در این رقابتها توسط امیدی برای نخستین بار مدال هم بگیریم ولی آسیب دیدگی دستش بعد از 3 مسابقه و کم تجربگی مانع از تحقق این هدف شد.
احدی ضمن اشاره به سطح رقابتهای جهانی ایروان گفت:هنوز این بچه ها یکبار هم توی عمرشان سوار هواپیما نشدند که به مسابقات بین المللی بروند  حتی مسابقه در داخل رینگ با سالن پر از جمعیت را تجربه نکرده اند ولی انصافا خیلی نترس بازی کردند بدون اینکه حتی در یک تورنمنت معمولی شرکت کرده باشند ولی تیمهای دیگر کشورها طی صحبتهایی ک خودم با مربیان آنها داشتم حداقل دو تا سه مسابقه رفته بودند .
سرمربی تیم ملی جوانان در خاتمه اظهار داشت:خیلی از کشورهایی که به رقابتهای جهانی آمده بودند در آن واحد 3 تا 4 تیم ملی در دره های سنی مختلف داشتند ولی اینجا مشکلات مالی مانع از این می شود که فدراسوین بتواند چنین کاری را انجام دهد ولی نهایت تلاشش را می کندکه برای تشکیل همین تیم ملی جوانان هم باید قدرشناس آنها بود چون رقابتهای جهانی ارمنستان میدان خیلی خوبی برای بچه ها بود و قطعا در آینده می توانند پشتوانه خوبی برای تیم ملی بزرگسالان باشند.

۱۹ آذر ۱۳۹۱ ۱۱:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.