تلاش IOCبرای وارد کردن ارزشهای المپیک به زندگی مردم

IOC تلاش بسیاری دارد تا بتواند با برگزاری برنامه های مختلف ارزشهای المپیک را وارد زندگی مردم کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛راه اندازی آخرین قسمت از برنامه تبلیغاتی  « بهترین ما» از سوی کمیته بین المللی المپیک تلاشی است جهانی برای وارد کردن ارزشهای المپیک به زندگی مردم و به ویژه درگیر کردن نوجوانان در ورزش و ارزشهای المپیک  به همین منظور این تبلیغ برای اولین بار توسط NBC شریک خبری کمیته بین المللی المپیک در طول دوازدهمین مسابقات جهانی دو و میدانی در برلین، آلمان در 15 آگوست به نمایش گذاشته شد.
گفتنی است، هدف این برنامه تبلیغاتی نشان دادن ارزشهای اصلی المپیک از جمله فضیلت، دوستی و احترام به تماشاگران نوجوان سراسر جهان می باشد. همچنین این برنامه یک ایده ساده و در عین حال قدرتمند برای ایجاد انگیزه در نوجوانان سراسر جهان و آشنا کردن آنها به این امر که ورزش می تواند برای آنها بهترین ها را به ارمغان آورد می باشد.

 

۲۸ اَمرداد ۱۳۸۸ ۱۰:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.