از سال آینده تعداد تیم های لیگ تنیس افزایش می یابد

از سال آینده تعداد تیم های لیگ تنیس افزایش می یابد
علی اصغر غمناک گفت: در نظر داریم از سال آینده تعداد تیم های حاضر در مسابقات لیگ برتر را افزایش دهیم و این رقابت ها را از حالت متمرکز خارج کنیم.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛علی اصغر غمناک رییس سازمان لیگ تنیس گفت: یازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر با حضور ۵ تیم برگزار شد و در نظر داریم از سال آینده تعداد آنها را افزایش دهیم ، البته با وجود تعداد کم باشگاهها اما اکثر بازیکنان برتر کشور در این مسابقات حضور داشتند اما بنده با تجمع تنیسورهای سطح بالا در یک تیم مخالفم.
وی افزود: پیش از این تنیسور های برتر کشور طبق رنکینگ در گروههای مختلف قرار داشتند و باشگاهها نیز تنها موظف به جذب چند بازیکن بودند تا بر این اساس دیگر شاهد تجمع بازیکنان خوب در برخی از تیم ها نباشیم اما در لیگ یازدهم شرایط متفاوت بود واکثر بازیکنان مطرح در باشگاهای صدر جدولی حضور داشتند به همین دلیل ما در نظر داریم علاوه بر افزایش تعداد تیم ها بار دیگر این قانون را در رقابت های لیگ برتر اجرایی کنیم تا دیگربرخی ها نسبت به این موضوع اعتراضی نداشته باشند .
غمناک تصریح کرد:در دور برگشت این رقابت ها تیم البرزگاز کیش یک بازیکن روس را به خدمت گرفت که حضور ندلکو باعث افزایش سطح بازی ها شد، این بازیکن نقش تعیین کننده ای در امتیازات این تیم داشت و به اعتقاد من حضور بازیکنان خارجی باعث جذابیت مسابقات نیز میشود.
وی یادآور شد: همچنین ما در نظر داریم با ترغیب باشگاهها از سال آینده رقابت های لیگ برتر را حداکثر با ۸ تیم و به صورت نیمه متمرکز وهفتگی برگزار کنیم تا ازاین طریق تنیسورهای خارجی نیز زمان بیشتری دراین مسابقات حضور داشته باشند.

۱۸ آذر ۱۳۹۱ ۰۸:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.