نخستین دوره مسابقات واترپلو قهرمانی جوانان جهان – استرالیا؛تیم ملی ایران برای کسب عنوان یازدهمی و یا دوازدهمی امروز به مصاف کاناد می رود

نخستین دوره مسابقات واترپلو قهرمانی جوانان جهان – استرالیا؛تیم ملی ایران برای کسب عنوان یازدهمی و یا دوازدهمی امروز به مصاف کاناد می رود
تیم واترپلو جوانان کشورمان امروز شنبه در هفتمین و آخرین دیدار خود در رقابتهای قهرمانی جوانان جهان برای کسب جایگاه یازده – دوازدهمی جهان به مصاف تیم کانادا خواهد رفت .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون شنا ، تیم واترپلو جوانان ایران پس از راهیابی به جمع 12 تیم برتر جهان برای تعیین جایگاه نهایی خود در این رقابتها (یازده یا دوازدهمی) امروز شنبه و از ساعت 11:40 به وقت محلی  به مصاف تیم کانادا خواهد رفت .

تیم واترپلو جوانان کشورمان پیش از این ابتدا در مرحله مقدماتی به دو پیروزی مقابل تیم های ترینیدادوتوباگو و ازبکستان و دو شکست برابر تیم های یونان و رومانی دست یافت و به عنوان تیم سوم گروه خود به جمع 12 تیم برتر جهان صعود کرد تا برای کسب رده های نهم تا دوازدهم جهان به مصاف حریفان خود برود .

جوانان ایران در این مرحله ابتدا به مصاف تیم استرالیا رفتند و با شکست مقابل این تیم حریف برزیل شدند . تیم کشورمان با پذیرش دومین شکست در این مرحله حریف تیم کانادا شد تا فردا برای کسب رده یازده – دوازدهمی جهان تلاش کنند.

نخستین دوره مسابقات واترپلو قهرمانی جوانان جهان از 11 آذر با شرکت 20 تیم به میزبانی استرالیا آغاز شده است و روز یکشنبه 19 آذر با معرفی تیم قهرمان به پایان خواهد رسید .
۱۸ آذر ۱۳۹۱ ۰۷:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.