باتاکید بر ضرورت تعمیق پیوند جهان اسلام ؛مهندس علی آبادی: بی صبرانه منتظر آغاز بازی‌های همبستگی هستیم

باتاکید بر ضرورت تعمیق پیوند جهان اسلام ؛مهندس علی آبادی: بی صبرانه منتظر آغاز بازی‌های همبستگی هستیم
معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی گفت: دولت و ملت ایران بی صبرانه منتظر آغاز دومین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی هستند تا میزبانی شایسته برای برداران و خواهران مسلمان خویش باشند.

به گزارش  روابط عمومی کمیته ملی المپیک ،مهندس محمد علی آبادی در مراسم قرعه کشی دومین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی که پیش از ظهر امروز در محل سالن همایش‌های سازمان صدا و سیما برگزار شد، اظهار داشت:واقعیت این است که بازیهای همبستگی شاهراه جدیدی برای پیوند خوردن قلوب امت اسلام است و روابط همه کشورهای اسلامی از این مسیر عمیق تر می شود. بنابراین همه کشورهای اسلامی باید با درک این مهم ، بازی‌های کشورهای اسلامی را با جدیت پیگیری کنند.
رییس سازمان تربیت بدنی خاطر نشان کرد: همه کشورهای اسلامی باید از فرصت برگزاری بازی‌های همبستگی برای شناساندن جامعه بزرگ اسلامی به جهانیان استفاده کنند چرا که ورزش زبان جدید برای سخن گفتن و برقراری ارتباط با دیگران است.
رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به سیره منور رسول گرامی اسلام (ص) تصریح کرد: وجود مبارک آن حضرت قلوب مسلمین جهان را به هم نزدیک کرده و ما باید به عنوان رهوروان آن حضرت یاریگر ملل تحت ستم جهان باشیم و بویژه برادران و خواهران مسلمانمان را در سراسر جهان تنها نگذاریم.
مهندس علی آبادی با تقدیر از عربستان میزبان نخستین دوره این مسابقات خاطر نشان کرد:دولت جمهوری اسلامی ایران همه توان خود را به کار گرفته تا به بهترین شکل ممکن این دوره از بازی‌ها را برگزار کنیم که البته در این زمینه با آغوش باز از پیشنهادات کشورهای اسلامی جهت برگزاری مطلوب این مسابقات استقبال می کنیم.
در پایان این مراسم هدایایی به رسم یادبود از سوی ستاد برگزاری بازیهای همبستگی کشورهای سالامی به اعضای فدراسیون همبستگی و نمایندگان فدراسیون های جهانی و قاره ای شرکت کننده در این همایش تقدیم شد.

۲۷ اَمرداد ۱۳۸۸ ۱۴:۵۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.